کد خبر ۳۹۹۰۴ انتشار : ۸ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۲۰
معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهردار قم تاکید کرد

هماهنگی کامل شهرداری و سازمان‌های تابعه در ارائه و اصلاح بودجه 95

معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهردار قم از هماهنگی کامل شهرداری و سازمان‌های تابعه در ارائه و اصلاح بودجه 95 خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ،محسن رنجبر شنبه شب در دویست و بیست و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر قم که به ریاست ولی‌الله بیاتی در سالن جلسات ساختمان شهید باکری برگزار شد، با بیان اینکه بودجه سال 94 شهرداری هزار و 100 میلیارد تومان بوده است، گفت: دو مورد مغایرت در بررسی شورا بین عملکرد بودجه‌ای سازمان پسماند و توسعه عمران به لحاظ تفریغ عددی با بودجه شهرداری بود که ناشی از روش اعمال حساب‌ها است.

وی با تاکید بر اینکه با دستور شهردار از سال 95 هماهنگی کامل بین سازمان‌ها و شهرداری در قالب ارائه و اصلاح و تفریغ بودجه خواهد بود بیان کرد: در سازمان‌ها و شهرداری به دلیل برخی تفاوت‌ها در نوع حسابداری مغایرت‌هایی وجود داشته که اصلاحات لازم صورت گرفته است.

معاون برنامه ریزی و سرمایه انسانی شهردار قم با تاکید بر اینکه در عملکرد بودجه‌ای سال 95 هماهنگی‌های بیشتری بین مجموعه شهرداری و سازمان‌های تابعه دیده شده است، خاطرنشان کرد: به همین دلیل مغایرت‌های حسابرسی در سال آینده‌ کاهش یافته و شاهد انسجام بیشتری در روند بررسی حساب‌ها خواهیم بود.

گفتنی است، بودجه سال 94 شهرداری قم بالغ بر هزار و 100 میلیارد تومان بوده که هزار و 19 میلیارد تومان آن وصول شده است.

منبع: فارس

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com