کد خبر ۳۴۹۶۶ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۵۹
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم خبر داد

مسئولان برای امدادرسانی به جاده‌ها چاره‌اندیشی کنند

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم گفت: نیروهای آتش‌نشان علاوه بر حوزه شهری قم به جاده‌های اطراف نیز امدادرسانی کنند در صورتی که مسئولان ملی باید به فکر جاده‌های منتهی به شهر قم باشند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم نا) به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، عباس جعفری با بیان اینکه سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی رسالت‌های حساسی را بر عهده دارد اظهار کرد: این سازمان علاوه بر اطفاء حریق 100 نوع عملیات امدادی دیگر را نیز در دستور کار خود قرار داده است.

وی با تاکید بر اینکه سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم تعطیلی ندارد تصریح کرد: این موضوع اهمیت فعالیت‌های این سازمان را اثبات می‌کند، نیروهای آتش‌نشان باید از روحیه ایثار خاصی نسبت به دیگر اقشار جامعه برخوردار باشند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم با اشاره به اینکه نیروهای آتش‌نشان برای نجات دادن همشهریان خود از هیچ اقدامی دریغ نمی‌کنند ادامه داد: مسئولان باید به رشد و ارتقا این سازمان نگاه ویژه داشته باشند زیرا این سازمان نیازمند امکانات و تجهیزات ویژه است.

وی از جایگاه سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم در میان شهرهای کشور یاد کرد و گفت: این سازمان به مجموعه خدمات شهری شهرداری قم وابسته است و با توجه به اینکه درآمدی ندارد نمی‌تواند به صورت مستقل پاسخگوی هزینه‌های خود باشد به همین علت در ایجاد ایستگاه‌ها، تامین تجهیزات، تعمیرات و پرداخت حقوق نیروها با مشکلاتی روبه‌رو است.

جعفری افزود: شهر قم محور مواصلاتی استان‌های مختلف است به همین علت در نقاط ورودی و خروجی شهر عبور و مرور زیاد است و این موضوع سبب می‌شود که نیروهای آتش‌نشان علاوه بر حوزه شهری قم به جاده‌های اطراف نیز امدادرسانی کنند در صورتی که مسئولان ملی باید به فکر جاده‌های منتهی به شهر قم باشند.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com