کد خبر ۳۵۱۶۸ انتشار : ۵ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۳۶
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم مطرح کرد

ضرورت توجه به شیوه امدادرسانی در تصمیم‌گیری‌های حوزه ترافیک

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم گفت: در تصمیم‌گیری‌های حوزه ترافیک توجه به مسائلی از جمله شیوه امدادرسانی به شهروندان در هنگام وقوع حوادث ضروری است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم نا) به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، عباس جعفری با بیان اینکه پردیسان تا سال 90 آتش‌نشانی نداشته است، اظهار کرد: اکنون یک ایستگاه آتش‌نشانی در این منطقه به بهره‌برداری رسیده است و امیدواریم به زودی بتوانیم ایستگاه دیگری را در این منطقه افتتاح کنیم.

وی با تاکید بر اینکه مردم پردیسان می‌توانند از ظرفیت ایستگاه آتش‌نشانی مستقر در بوستان علوی نیز استفاده کنند، اضافه کرد: اکنون نیروهای آتش‌نشان 24 ساعت بدون استراحت آماده عملیات بوده و 48 ساعت استراحت دارند که این دستاورد تاثیر مهمی در تقویت روحیه این افراد به دنبال خواهد داشت.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم خاطرنشان کرد: با توجه به سختی‌های ماموریت‌های آتش‌نشان‌ها این افراد آسیب‌پذیر هستند زیرا این شغل می‌توانند مشکلات روحی و روانی مختلفی برای آنها به دنبال داشته باشد به همین علت از مشاوران روان‌شناس برای تقویت روحیه این افراد استفاده می‌شود.

جعفری با اشاره به اینکه نبود همکاری برخی از سازمان‌ها مشکلات ترافیکی شهر را افزایش داده است، عنوان کرد: در تصمیم‌گیری‌های حوزه ترافیک توجه به مسائلی از جمله شیوه امدادرسانی به شهروندان در هنگام بروز حوادث ضروری است.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com