کد خبر ۳۵۱۰۵ انتشار : ۳ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۱۷

انتشار کتاب «فواره گنجشک‌ها» توسط انتشارات کتاب جمکران

وقایع زندگی امام صادق (ه) با عنوان « فواره گنجشک‌ها» توسط انتشارات کتاب جمکران منتشر شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم نا) به نقل از مرکز خبر روابط عمومی مسجد مقدس جمکران، کتاب «فواره گنجشک‌ها» با موضوع وقایع زندگی امام صادق (ع) توسط انتشارات کتاب جمکران منتشر شد.

این کتاب با 32 داستان کوتاه به قلم محمود پوروهاب بر اساس روایات مستند به صورت پیوسته زندگانی آن امام همام را معرفی می‌کند.

«فواره گنجشک‌ها» در 130 صفحه با قطع پالتویی به قیمت 5300 تومان در فروشگاه‌های کتاب جمکران عرضه شده است.

انتشارات کتاب جمکران، مطالعه این مجموعه داستان ارزشمند را به نوجوانان، والدین، مبلغان و مربیان تربیتی توصیه می‌کند.

برشی از کتاب

دخترک از پنجره بیرون را نگاه کرد. آفتاب با گل‌های درخشان باغچه حرف می‌زد و درخت بزرگ با گنجشک‌هایی که دوستشان داشت. ناگهان صدای نازک نوزاد با فواره گنجشک‌های روی درخت، پر کشید.

ابن ابی‌العوجا گفت: «عجب! اگر تو از یاران جعفر بن محمد هستی، بدان ‌که او هرگز این‌گونه با ما حرف نمی‌زند. او بارها این سخن‌ها را که تو آن را کفرآمیز می‌خوانی از ما شنیده؛ ولی هرگز از حدّ ادب بیرون نرفته و دشنام نداده است. او مردی بسیار خردمند، آرام و بردبار است. سخنان ما را به خوبی گوش می‌دهد تا آن‌چه در دل داریم، بر زبان بیاوریم؛ طوری که گاهی گمان می‌کنیم بر او پیروز شده‌ایم. آن‌گاه او با کمترین سخن، دلیل‌های ما را باطل می‌سازد، چنان‌ که نمی‌توانیم پاسخ بدهیم. اگر تو از پیروان او هستی، چنان‌که شایسته‌ی اوست با ما سخن بگو!»

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com