کد خبر ۳۴۴۹۰ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۳۶

هشتمین محفل «مهر و ماه» با حضور دکتر عباس احمدی

محفل شعر ماهیانه مهر و ماه با حضور شاعران جوان استان عصر چهارشنبه 7 بهمن ماه 1394 در سالن سوره حوزه هنری استان قم برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم نا) به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان قم، هشتمین محفل شعر مهر و ماه یک مهمان ویژه داشت، مهمان این جلسه دکتر عباس احمدی شاعر نام‌آشنا در عرصه طنز و دبیر محفل «قمپز» بود. گپ و گفتی درباره فعالیت‌های ادبی عباس احمدی و معرفی کتاب‌های او هم‌چون «جمله‌های معترضه»، «چای چوپان»، «دانشگاه نامه» و «مخزن الاشرار» بخشی از مهرو ماه هشتم بود.

از آنجا که این برنامه در آستانه دهه مبارک فجر برگزار می‌شد، اشعار قرائت شده توسط شاعران، رنگ و بوی شعر انقلاب داشت و  کارشناس و مهمان برنامه نیز در روند قرائت آثار، اشاراتی به شعر انقلاب داشتند.

آقایان امیر عباس بختیاری، علی پورزمان، کاظم عابدینی مطلق، مجید آژ، محمد میرزایی، محمد حسین مهدویان، امیر حامد ولیان، حسن خسروی‌وقار و محمد غلامی و خانم‌ها سوسن سعیدی، زهرا بشری موحد و تکتم سادات حسینی از جمله شاعرانی بودند که در این محفل به شعرخوانی پرداختند.

در پایان این محفل و با حضور مجدالدین معلمی رئیس حوزه هنری استان قم از نام واره و پوستر محفل مهر و ماه نیر رونمایی شد. در این محفل که چهارشنبه اول هر ماه با اجرای سید محمد جواد شرافت برگزار می‌شود شاعران جوان استان قم به قرائت تازه‌ترین اشعار خود می‌پردازند و اتفاقات پیش روی ادبی کشور و استان اطلاع‌رسانی و بررسی می‌شود.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com