کد خبر ۳۵۲۹۳ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۱۸

مدیرعامل باشگاه صبای قم: آینده صبا امیدوارکننده است

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم گفت: نسبت به آینده و عملکرد خوب صبای قم در ادامه رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور بسیار خوشبین هستم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم نا)، محمدرضا کشوری‌فرد اظهار کرد: به نظر من در چند بازی اخیر مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های کشور، تیم ما اسیر بدشانسی شده، زیرا تلاش کادر فنی و اهتمام بازیکنان تیم برای کسب نتیجه بسیار خوب است.

وی ادامه داد: چند مسابقه است که متاسفانه به راحتی فرصت‌های متعدد گلزنی را در مقابل دروازه حریفان از دست می‌دهیم و این موضوع سبب شده تا تیم ما کمی زیر فشار روانی قرار گیرد، به ویژه در دو بازی اخیر که تیم ما بارها فرصت گل را از دست داد.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم عنوان کرد: صبا در بازی‌های اخیر با استقلال‌صنعتی خوزستان و پدیده مشهد نمایش بسیار خوبی داشت و به نظر من باید نتیجه این دو مسابقه به سود صبا تمام می‌شد، اما حیف که فرصت‌های گلزنی ما به سادگی از دست رفت.

وی خاطرنشان کرد: با این حال صبا همچنان نسبت به صعود به مکان‌های بالای جدول رده‌بندی امیدوار است و یقینا این تیم در دیدارهای باقی مانده از لیگ پانزدهم روند بهتری داشته و با ارائه بازی‌های خوب و گلزنی بیشتر، نتایج بهتری کسب خواهد کرد.

کشوری‌فرد در ادامه از تماشاگرانی که در دیدار صبای قم و استقلال‌صنعتی خوزستان حامی این تیم بودند، تقدیر کرد و افزود: هر چقدر مردم فوتبال‌دوست قم و هواداران تیم صبا بیشتر حامی این تیم باشند، مطمئنا انگیزه کادر فنی و بازیکنان صبا را برای موفقیت، بیشتر خواهند کرد.

وی یاد آور شد: بعد از مسابقه‌ای که صبای قم با استقلال‌صنعتی خوزستان داشت، بازیکنان تیم با تصمیم کادر فنی به مدت دو روز تمرین کردند و هم اکنون با انجام تمرینات منسجم و با برنامه‌، خود را برای دیدار حساس هفته بیست و دوم لیگ برتر با سپاهان اصفهان آماده می‌کنند.

کشوری‌فرد در ادامه راجع به این مسابقه تصریح کرد: نباید به نتایج سپاهان در بازی‌های گذشته لیگ برتر توجه کرد، سپاهان همواره تیم بزرگی بوده، به ویژه با نمایشی که در بازی‌ اخیر لیگ قهرمانان آسیا از خود نشان داد، بازی دشواری در پیش داریم.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم در پایان اظهار کرد: با این حال فراموش نکنید که تیم ما همین سپاهان را در نیم‌فصل نخست شکست داده و مطئمنا در اصفهان نیز برای این تیم رقیب سرسختی خواهد بود و به دنبال کسب سه امتیاز است.

گفتنی است که تیم فوتبال صبای قم در حال حاضر با کسب 30 امتیاز در مکان هشتم جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور ایستاده است و در دیداری حساس از هفته بیست و دوم این مسابقات روز یکشنبه شانزدهم اسفند ماه در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برابر قهرمان دوره قبل یعنی فولاد مبارکه سپاهان اصفهان صف‌آرایی خواهد کرد.

 

منبع: فارس

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com