کد خبر ۳۴۶۴۶ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۹
مدیر عامل سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری قم مطرح کرد

آغاز عملیات اجرایی احداث شهرک خودرویی قم در دهه فجر

مدیر عامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهرداری قم ایجاد شهرک خودرویی را گامی در راستای حل مشکلات اصناف مربوط به خودرو دانست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم نا)، علیرضا مظفری در خصوص پروژه‌های در دست اقدام این سازمان گفت: شهرداری قم برای جبران هزینه‌های عمرانی سطح شهر مجبور است به بعضی از درآمدها تکیه کند که یکی از آنها عوارض است ولی در کنار آن به درآمد‌های پایدار نیز نیاز دارد.

وی افزود: درآمد‌های پایدار نیز باید در سازمان‌ها شکل بگیرد و از این رو سال گذشته احداث سورتمه ریلی در بوستان علوی انجام گرفت و سورتمه خریداری و نصب شده است و فضایی مفرح را برای زائران و شهروندان ایجاد خواهد کرد.

مدیر عامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهرداری قم با بیان اینکه کارهای سورتمه تمام شده است بیان کرد: همچنین قرارداد مشارکت با بخش خصوصی برای احداث شهرک خودرویی انجام شده و با توجه به اینکه وجود تعمیرگاه‌ها در سطح شهر مردم را آزار می‌دهد مقرر شده در راستای انجام وظایف قانونی که ساماندهی مشاغل است همه صنوف مربوط به خودرو در یک شهرک ۳۳ هکتاری جمع شوند.

مظفری اظهار کرد: امیدواریم در یک پروسه چهار یا پنج ساله حداقل بخشی از مشکلات خودرویی و صنوف وابسته را در این شهرک رفع کنیم.

 

منبع: قم نيوز

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com