کد خبر ۳۵۳۰۴ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۳۶
رئیس گروه ورزش قهرمانی استان قم خبر داد

برگزاری دوره‌های داوری و مربیگری 4 رشته ورزشی در قم

نريمان گفت: : یکی از راه‌های توسعه و پیشرفت ورزش و به ویژه حرکت در مسیر موفقیت، برگزاری همین دوره‌های آموزشی است که ورزشکاران، مربیان و مدیران و تمامی نیروی انسانی مرتبط با ورزش استان را با دانش روز این عرصه مهم جامعه امروز آشنا می‌کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم نا)، حمید نریمان اظهار کرد: ثبت‌نام برای شرکت در دوره داوری درجه سه رشته ورزشی دوومیدانی ویژه بانوان در قم آغاز شده و شرکت‌کنندگان با در دست داشتن مدارک مورد نیاز می‌توانند برای این منظور اقدام کنند.

وی اضافه کرد: کپی شناسنامه، کپی کارت ملی، پرداخت هزینه دوره به حساب بانک ملی به نام هیئت دوومیدانی استان قم و چهار قطعه عکس از جمله مدارکی است که به هنگام مراجعه علاقه‌مندان به دفتر این هیئت ورزشی در مجموعه ورزشی شهید حیدریان لازم است.

رئیس گروه ورزش قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان استان قم با بیان اینکه مراجعه برای ثبت نام در روزهای زوج از ساعت 15 تا 17 صورت می‌گیرد، بیان کرد: آغاز این دوره آموزشی از روز پنجشنبه هفته جاری یعنی سیزدهم اسفند ماه خواهد بود و آخرین مهلت ثبت‌نام تا چهارشنبه دوازدهم اسفند ماه است زیرا ظرفیت این دوره برای حداکثر 30 نفر پیش‌بینی شده است.

وی در ادامه از ثبت‌نام شرکت در دوره داوری درجه سه رشته بدمینتون ویژه بانوان توسط این هیئت ورزشی خبر داد و ابراز کرد: از جمله شرایط حضور در این دوره، داشتن مدرک تحصیلی دیپلم به بالا و داشتن شرایط جسمانی سالم و آشنایی با رشته بدمینتون است.

نریمان با بیان اینکه برخورداری از بیمه ورزشی سال جاری به عنوان ورزشکار زیر پوشش هیئت بدمینتون الزامی است، اضافه کرد: ثبت‌نام شرکت در این دوره هر روز از ساعت 17 تا 20 در دفتر هیئت بدمینتون قم واقع در تالار بدمینتون مجموعه ورزشی شهید حیدریان انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه هیئت بدمینتون استان قم برای دوره مربیگری و داوری تخفیف ویژه به فرهنگیان و ارگان‌های مختلف و همچنین ورزشکاران هیئت‌های استان ارائه می‌دهد، افزود: یک دوره عملی مربیگری رشته کاراته نیز در سطوح درجه دو و سه امروز در خانه کاراته قم برگزار شد در حالی که مدرس این دوره سرمربی تیم ملی کاراته کشورمان یعنی غلامرضا دباغیان بود.

رئیس گروه ورزش قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان استان قم در ادامه به برگزاری دوره روانشناسی در تیراندازی قم اشاره و ابراز کرد: این دوره با همکاری فدراسیون تیراندازی و به همت هیئت تیراندازی قم روز جمعه چهاردهم اسفند ماه تشکیل می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در این دوره به شرکت‌کنندگان از سوی فدراسیون تیراندازی طبق ماده 13 آیین‌نامه دوره‌های مربیگری وزارت ورزش و جوانان گواهینامه تعلق می‌گیرد و این دوره روانشناسی برای هر دو رشته تفنگ و تپانچه بادی پیش‌بینی شده است.

نریمان در پایان اظهار کرد: یکی از راه‌های توسعه و پیشرفت ورزش و به ویژه حرکت در مسیر موفقیت، برگزاری همین دوره‌های آموزشی است که ورزشکاران، مربیان و مدیران و تمامی نیروی انسانی مرتبط با ورزش استان را با دانش روز این عرصه مهم جامعه امروز آشنا می‌کند.

 

منبع: فارس

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com