کد خبر ۳۵۳۳۳ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۴
رئیس هیئت هندبال استان قم:

هندبالیست‌های قم با اقتدار برای قهرمانی تلاش می‌کنند

رئیس هیئت هندبال استان قم گفت: هندبالیست‌های قم در مسابقات قهرمانی رده سنی نوجوانان کشور با اقتدار بالا برای کسب مقام قهرمانی تلاش می‌کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم نا)، سیدعلیرضا طباطبایی اظهار کرد: نتایجی که تیم پسران هیئت هندبال قم تا پایان روز دوم رقابت‌های قهرمانی رده سنی نوجوانان کشور کسب کرده، نشان‌دهنده توانمندی بالای تیم ما برای کسب مقام قهرمانی و یا قرار گرفتن در بین برترین‌های این دوره است.

وی ادامه داد: تیم پسران هیئت قم در مرحله مقدماتی این پیکارها که حدود یک ماه قبل در قزوین برگزار شد، تمامی حریفان خود را با اقتدار از پیش‌رو برداشت و جواز حضور در مرحله نهایی را کسب کرد، اکنون نیز شرایط به شکلی است که این تیم می‌تواند مدعی قهرمانی باشد.

رئیس هیئت هندبال استان قم بیان کرد: جا دارد از زحمات و تلاش‌های کادر فنی تیم هیئت قم تشکر کنم که واقعا تلاشی وصف‌ناپذیر برای آماده‌سازی این تیم داشته و دارند و بازیکنان نیز با انگیزه بسیار بالا برای به بار نشاندن زحمات خود، مربیان و مجموعه هیئت تلاش می‌کنند.

وی با بیان اینکه دیدارهای مرحله نهایی هندبال قهرمانی پسران نوجوان کشور هم‌اکنون به میزبانی هیئت هندبال استان یزد در جریان است، افزود: تیم هیئت هندبال قم در نخستین بازی خود از مرحله پایانی موفق به کسب برتری مقابل تیم هیئت کردستان شد.

طباطبایی ابراز کرد: تیم هیئت هندبال قم در نخستین دیدار خود از مرحله پایانی مسابقات هندبال نوجوانان پسر کشور مقابل تیم هیئت سنندج یک بازی بسیار خوب به نمایش گذاشت و در نهایت مزد برتری خود را با کسب برتری با اختلاف 9 گل به دست آورد.

وی عنوان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون هندبال، دیدارهای مرحله پایانی هندبال قهرمانی رده سنی نوجوانان پسر کشور با عنوان بزرگداشت شهید کریمی به میزبانی هیئت هندبال یزد  و در سالن شاهدیه این شهر برگزار می‌شود و 15 تیم در این مرحله حضور دارند.

رئیس هیئت هندبال استان قم اضافه کرد: با توجه حضور تیم‌های اول و دوم مناطق هشتگانه کشور، گروه‌بندی 15 تیم حاضر در این پیکارها در چهار گروه صورت گرفته است و تیم هیئت هندبال قم به عنوان تیم برتر در رقابت‌های منطقه‌ای که در قزوین به انجام رسید، در این مرحله حضور دارد.

وی افزود: با توجه به گروه‌بندی صورت گرفته، تیم هیئت هندبال قم در گروه سوم این مسابقات با تیم‌های قصر نشاط بهبهان، قنات زارچ و هیئت هندبال سنندج هم گروه است و در نخستین بازی خود به دیدار تیم نماینده سنندج رفت و در حالی که حریف در ترکیب خود از حضور دو ملی پوش بهره می‌برد تیم هیئت قم به برتری رسید.

طباطبایی بیان کرد: تیم نوجوانان هئیت هندبال قم در این دیدار توانست با بهره‌گیری از توانایی‌های بالای بازیکنان خود 25 بر 16 پیروز از میدان خارج شود در حالی که رضا سفیدگر بازیکن با تجربه و با سابقه هندبال قم مربی این تیم است و مهدی کریمی سرپرستی تیم قم را برعهده دارد.

وی در ادامه به بازی خوب تیم هیئت قم برابر تیم زارچ یزد اشاره و اظهار کرد: تیم ما در دومین بازی به مصاف زارچ یزد رفت و در نیمه  نخست، نوجوانان هندبالیست قم با درخشش بالا توانستند با  نتیجه 18 بر  13 از تیم یزد پیشی بگیرند.

رئیس هیئت هندبال استان قم تصریح کرد: اما با شروع نیمه  دوم  به  دلیل مشکلات داوری و شرایط میزبانی، تیم قم تا دقایق  آخر  بازی با نتیجه مساوی به کار خود ادامه می‌‌داد، حتی در دقایق  پایانی بازی تیم قم به دلیل اخطارهای بالا از  سوی داور با  سه نفر  به  ادامه بازی پرداخت.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با وجود تمامی این مشکلات، تیم پسران هیئت هندبال قم توانست با اقتدار بالا و به کارگیری تمام توان بازیکنان و کادر  فنی خود برابر تیم خوب زارچ یزد با نتیجه 23 بر 22 به  پیروزی دست پیدا کند و دومین برد شیرین خود را به دست بیاورد.

 

منبع: فارس

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com