کد خبر ۳۵۳۸۷ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۲۳
با کسب 9 امتیاز از 5 مسابقه

سیاه‌جامگان قم به مرحله پایانی فوتبال نوجوانان کشور صعود کرد

در شرایطی که امسال به نمایندگی از قم هیچ تیمی در لیگ‌های نونهالان و امید فوتبال باشگاه‌‌های کشور وجود ندارد و تلاشی تیم هنگ قم برای راهیابی به مرحله پایانی رقابت‌های نوجوانان باشگاه‌های ایران به نتیجه نرسید، تیم سیاه‌جامگان به عنوان تیم دوم گروه خود بالا آمد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم نا)، بازی‌های مرحله مقدماتی فصل جاری لیگ‌های پایه فوتبال باشگاه‌های کشور در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و امید در حالی توسط فدراسیون فوتبال برنامه‌ریزی و برگزار شد که از قم سه تیم در لیگ‌های نوجوانان و جوانان به میدان رفتند.

در لیگ نوجوانان فوتبال باشگاه‌های کشور در فصل 1394 دو تیم به نام‌های سیاه‌جامگان و هنگ به نمایندگی از قم حضور یافتند و در پایان بازی‌های مرحله گروهی تیم هنگ از گردونه رقابت‌ها حذف شد اما تیم سیاه‌جامگان قم مجوز صعود به مرحله پایانی را کسب کرد.

در شرایطی که امسال به نمایندگی از قم هیچ تیمی در لیگ‌های نونهالان و امید فوتبال باشگاه‌‌های کشور وجود ندارد و تلاشی تیم هنگ قم برای راهیابی به مرحله پایانی رقابت‌های نوجوانان باشگاه‌های ایران به نتیجه نرسید، تیم سیاه‌جامگان به عنوان تیم دوم گروه خود بالا آمد.

مسابقات لیگ فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور در گروهی که تیم سیاه‌جامگان قم حضور داشت با رقابت 6 تیم برگزار شد و بر اساس قرعه‌کشی انجام شده در فدراسیون فوتبال، تیم‌های حاضر در این گروه بازی‌های خود را به شکل دوره‌ای برای کسب مجوز صعود به مرحله نهایی برگزار کردند.

دیدارهای این گروه به مدت یک هفته به میزبانی هیئت فوتبال استان مرکزی و تیم‌های میلان و صبای اراک به انجام رسید و تیم فوتبال نوجوانان سیاه‌جامگان قم با کسب سه پیروزی و دو باخت با 9 امتیاز به همراه تیم سایپا تهران به مرحله نهایی راه یافت.

تیم فوتبال نوجوانان سیاه‌جامگان قم در نخستین بازی خود به مصاف تیم شهر جدید البرز رفت و با یک گل به برتری رسید تا شروع خوبی در این رقابت‌ها داشته باشد و با کسب سه امتیاز کار خود را آغاز کند اما دومین بازی نماینده قم با شکست ناباورانه دو بر صفر برابر قوی‌ترین تیم حاضر در این گروه یعنی سایپا تهران همراه بود.

کسب یک پیروزی و یک باخت در دو روز سپری شده از بازی‌های این گروه با توجه به سایر نتایج، موقعیت تیم سیاه‌جامگان قم را برای صعود به مرحله نهایی کمرنگ کرده بود اما نماینده شایسته قم در سومین بازی خود جشنواره‌ای از گل به راه انداخت و در دیداری که 11 بار در آن توپ از خط دروازه‌ها عبور کرد با حساب هشت بر سه تیم میلان اراک را در هم کوبید تا 6 امتیازی شود.

فوتبالیست‌های نوجوان تیم سیاه‌جامگان قم در چهارمین بازی خود باز هم با بدشانسی مواجه شدند و برابر دیگر نماینده استان مرکزی یعنی تیم فوتبال نوجوانان صبای قم اراک با یک گل شکست خوردند اما برتری یک بر صفر در پنجمین و آخرین بازی برابر تیم نوای قرچک سند صعود نماینده قم را امضاء کرد تا از بین دو نماینده قم در لیگ 1394 فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور یک تیم به مرحله نهایی برود، ضمن اینکه در این گروه تیم سایپا تهران در صدر ایستاد.

 

منبع: فارس

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com