کد خبر ۳۵۳۹۹ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۱۹

حجت‌الاسلام ذوالنور: منویات رهبری با پوشاندن لباس قانون در مجلس محقق می‌شود

نماینده منتخب مردم قم در مجلس دهم گفت: ما سربازان ولایت هستیم و منویات رهبری را با پوشاندن لباس قانون در مجلس شورای اسلامی محقق می‌کنیم، تا بتوانیم در برطرف کردن مشکلات مردم به صورت اساسی گام برداریم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم نا)، حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنور در دیدار با آیت‌الله نوری همدانی، اظهار کرد: مردم نسبت به فرمان رهبر معظم انقلاب مبنی بر حضور مردم در انتخابات پاسخ مثبت دادند.

وی با بیان اینکه مردم قم همواره وامدار نظام و انقلاب هستند، تصریح کرد: میزان مشارکت مردم قم نسبت به میانگین کشوری در انتخابات بیشتر بود و حضور چشمگیری در این عرصه داشتند.

نماینده منتخب مردم قم در مجلس دهم با بیان اینکه قم، شهر اهل‌بیت (ع) و خاستگاه انقلاب است، عنوان کرد: ما نمایندگان قم خود را سربازان انقلاب می‌دانیم و امیدواریم بتوانیم دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب و مراجع تقلید را با استفاده از ظرفیت‌های قم به صورت مطلوب پاسخ دهیم.

ذوالنور ادامه داد: به عنوان نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی خود را سرباز ولایت می‌دانیم و آمادگی داریم منویات رهبر معظم انقلاب را با پوشاندن لباس قانون محقق کنیم و از این منویات برای برطرف کردن مشکلات مردم در کشور استفاده کنیم.

 

منبع: فارس

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com