کد خبر ۳۵۵۶۳ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۳۰
رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم:

قم در تکریم بیمار و همراهان باید الگو باشد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: باید در موضوع تکریم بیمار، قم الگو باشد و به گونه‌ای با بیماران و همراهان در مراکز درمانی برخورد شود که به بهترین شکل ممکن تکریم شوند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم نا) به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، ابوالفضل ایرانی خواه در جلسه در شورای امر به معروف و نهی از منکر دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: اجرای طرح سفیران محبت در مراکز درمانی یکی از نیازها بود که خوشبختانه شاهد اجرایی شدن این طرح در قم هستیم.

وی گفت: جایگاه معنوی قم موجب شده تا شاهد قداست این شهر باشیم و از این رو نیاز است که همواره با اجرای طرح‌های مختلف به گسترش مسائل معنوی اهتمام داشته باشیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به شبیخون فرهنگی دشمن گفت: در تقابل با این شبیخون باید تلاش بیشتری داشته باشیم و اجازه ندهیم که دشمن به اهداف خود برسد و جوانان ما را از معنویت دور کند.

دکتر ایرانی‌خواه گفت: دشمن از طریق فضای مجازی در تلاش است تا پیام خود را برساند و باید ما نیز تلاش کنیم تا با پیام‌های جذاب جلوی تبلیغات منفی دشمن را گرفته و اجازه ندهیم به اهداف خود برسند.

وی با اشاره به موضوع امر به معروف و نهی از منکر گفت: این یک فریضه بسیار مهم و اساسی است و نباید از آن غفلت کنیم و بکوشیم تا همواره این فریضه واجب در جامعه گسترش یابد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری گفت: ایشان تاکید بسیاری بر موضوع امر به معروف و نهی از منکر دارند و می‌فرمایند که باید این فریضه را یاد بگیریم و این یادگیری نشان می‌دهد که نوع و مدل بیان کردن امر به معروف و نهی از منکر نیز بسیار مهم است و نباید به گونه‌ای باشد که اثر معکوس بگذارد.

ایرانی‌خواه عنوان کرد: موضوع تکریم بیمار و همراهان آن امر بسیار مهمی است که به آن تاکید داریم و باید به بهترین شکل ممکن با بیمار و همراهان آن برخورد شود.

وی افزود: باید در موضوع تکریم بیمار، قم الگو باشد و به گونه‌ای با بیماران و همراهان در مراکز درمانی برخورد شود که به بهترین شکل ممکن تکریم شوند.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com