کد خبر ۳۹۲۷۲ انتشار : ۱۴ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۱۴
از سوی واحد معارف آستان مقدس حضرت معصومه(س) صورت می‌گیرد

برگزاری کارگاه‌های آموزش فضای مجازی در حرم بانوی کرامت

واحد معارف و مراسم خواهران آستان مقدس حضرت معصومه(س) برای ترم زمستان از نوجوانان در کارگاه‌های آموزشی فضای مجازی و سواد رسانه‌ای ثبت‌نام به عمل می‌آورد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از روابط عمومی آستان مقدس حضرت معصومه(س) مریم شهبازی با اشاره به آغاز ثبت نام ترم زمستان واحد معارف و مراسم حرم کریمه اهل بیت(س) گفت: تدریس کارگاه آموزشی فضای مجازی با محوریت نقد انیمیشن با حضور خانم محیطی در نوبت عصر در شبستان نجمه خاتون سلام الله علیها برگزار شده و نوجوانان بالای 18 سال در این کارگاه آموزشی مورد پذیرش قرار گرفته و می‌توانند برای ترم زمستان در این دوره ثبت نام کنند.

مسؤول فرهنگی خواهران همچنین از برگزاری کارگاه فضای مجازی ویژه نوجوانان در نوبت صبح در واحد معارف و مراسم خبر داد و افزود: این دوره با محوریت بررسی و آشنایی با آسیب‌های فضای مجازی با حضور یک تیم پنج نفره از اساتید برجسته موسسه طوسی برگزار می‌شود.

شهبازی از برگزاری دوره‌های سواد رسانه ای با حضور حجت الاسلام عبدالهی در نوبت صبح برای نوجوانان خبر داد و تصریح کرد: این دوره‌های آموزشی در روزهای پنجشنبه برای  نوجوانان برگزار شده و برنامه ریزی تمام دوره‌ها متناسب با برنامه درسی و مدرسه نوجوانان است به گونه ای که مخل امتحان و درس خواندن نوجوانان در مدارس نمی‌شود.

وی افزود: علاقمندان برای ثبت نام در دوره‌ها و کارگاه‌های تخصصی مرکز می‌توانند به شبستان نجمه خاتون مراجعه کرده و یا با شماره 37175410 تماس بگیرند.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com