کد خبر ۳۵۶۵۰ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۵۹
با کسب 21 امتیاز

تکواندوکاران مدرسه بلال قهرمان لیگ نونهالان قم شدند

تکواندوکاران تیم مدرسه بلال بالاتر از سایر حریفان خود بر سکوی نخست مسابقات لیگ تکواندو رده سنی نونهالان باشگاه‌های استان قم ایستادند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم نا)، قهرمانی تکواندوکاران تیم مدرسه بلال در لیگ رده سنی نونهالان تکواندو باشگاه‌های استان قم در سال 1394 در حالی رقم خورد که این تیم در لیگ رده سنی خردسالان نیز بالاتر از دیگر رقبا عنوان نخست را کسب کرده بود.

این در حالی است که امسال با برنامه‌ریزی هیئت تکواندو استان قم، مسابقات لیگ‌ تکواندو باشگاه‌های قم به صورت جداگانه در رده‌های سنی خردسالان، نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان به انجام رسید و در هفته منتهی به پایان سال 1394 با برگزاری بازی‌های هفته پایانی، برترین‌های خود را شناخت.

میزبان این مسابقات در هر هفته، خانه تکواندو شهیدان برجعلی‌زاده قم بود و تکواندوکاران مدعی در ترکیب تیم‌های شرکت‌کننده در تلاش برای کسب بهترین نتیجه و ارتقای جایگاه تیم‌های خود در رده‌بندی نهایی به منظور کسب عنوان قهرمانی رقابتی نزدیک و جذاب داشتند.

نکته جالب و قابل توجه در هنگام برگزاری این دوره از مسابقات، استقبال بسیار خوب تماشاگران و علاقمندان به تکواندو با حضور در خانه اختصاصی این رشته ورزشی بود که با تشویق‌های خود انگیزه زیادی را در بین تکواندوکاران ایجاد می‌کردند.

در پایان مسابقات لیگ رده سنی نونهالان تکواندو باشگاه‌های قم، تیم مدرسه تکواندو بلال با شایستگی و با کسب 21 امتیاز همچون لیگ رده سنی خردسالان، دیگر حریفان را پشت‌سر گذاشت و با کسب رتبه نخست بر سکوی قهرمانی تکیه زد.

در این رتبه‌بندی تیم تکواندو نونهالان باشگاه آتلیه‌طهران قم با کسب 18 امتیاز رتبه دوم را از آن خود کرد و نایب‌قهرمان لیگ 94 نونهالان قم لقب گرفت، ضمن اینکه تیم کانون سلمان با با کسب 15 امتیاز بر سکوی سوم این دوره از رقابت‌ها ایستاد و تیم‌های مجتمع ورزشی نور، باشگاه رزمی پارس، باشگاه آریا، باشگاه شهید خبیر و مدرسه تکواندو سام به ترتیب در رده‌های چهارم تا هشتم جدول رده‌بندی قرار گرفتند.

در هفته ششم از دور برگشت مسابقات لیگ رده سنی نونهالان تکواندو باشگاه‌های قم که با عنوان جام شکوفه‌های تکواندو به انجام رسید، تیم آتلیه‌طهران با حساب هشت بر چهار بر تیم مجتمع ورزشی نور غلبه کرد و تیم کانون سلمان 10 بر دو برابر باشگاه آریا صاحب برتری شد.

در سایر بازی‌های این هفته تیم تکواندو نونهالان باشگاه رزمی پارس قم با نتیجه قاطع 10 بر صفر برابر تیم نونهالان باشگاه شهید خبیر پیروز شد و تکواندوکاران مدرسه بلال نیز در راه کسب قهرمانی این رقابت‌ها 12 بر صفر بر تیم مدرسه تکواندو سام غلبه کردند.

در هفته هفتم از دور برگشت این مسابقات نیز تیم تکواندو نونهالان آتلیه طهران 9 بر سه بر تیم کانون سلمان پیروز شد، تیم مدرسه بلال با همین نتیجه از سد تیم باشگاه رزمی پارس گذشت، مجتمع ورزشی نور 12 بر صفر بر باشگاه شهید خبیر غلبه کرد و باشگاه آریا با همین نتیجه برابر مدرسه تکواندو سام صاحب برتری شد.

در بین برترین‌های هفته‌های پایانی عنوان بهترین داور را علی اصغر حیدرزاده، بهترین بازیکن محمدمهدی رشیدی، بهترین سرمربی محمدرضا رجبی و بهترین سرپرست رسول قلی‌زاده همگی از تیم تکواندو نونهالان باشگاه آتلیه‌طهران کسب کردند.

در جمع برترین‌های لیگ سال 1394 تکواندو نونهالان قم نیز بهترین داور سیدنقی حسینی، بهترین تکواندوکار بخش کیوروگی محمدمهدی رشیدی از تیم آتلیه‌طهران، بهترین بازیکن پومسه محمدعلی محمودی از تیم مدرسه تکواندو بلال، بهترین سرمربی بلال سلیمانی از تیم مدرسه تکواندو بلال و بهترین سرپرست رسول قلی‌زاده از تیم آتلیه‌طهران قم لقب گرفتند.

 

منبع: فارس

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com