کد خبر ۳۵۶۸۳ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۲
در ديدار با آيت الله جوادی آملی مطرح شد

بي توجهی مردم به اختلاف سليقه های سياسی و نقش مجلس در رفع مشكلات

اميرآبادي با اشاره به این که مردم به اختلاف سلیقه‌های سیاسی کاری ندارند و از مسؤولان می‌خواهند که به فکر مشکلات آنها باشند، افزود: مردم در حوزه‌های مختلف اقتصادی و اجتماعی با مشکلات متفاوتی مواجه هستند و مجلس باید به دنبال رفع این مشکلات باشد.

 

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم نا)، احمد امیرآبادی، نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، در دیدار با حضرت آیت الله جوادی آملی با بیان اینکه مردم به روحانیت و مرجعیت علاقمند هستند، اظهار داشت: با توجه به این که سلایق سیاسی متفاوتی در مجلس وجود دارد مجلس دهم کار سخت تری نسبت به مجلس نهم خواهد داشت.


وی با اشاره به این که مردم به اختلاف سلیقه‌های سیاسی کاری ندارند و از مسؤولان می‌خواهند که به فکر مشکلات آنها باشند، افزود: مردم در حوزه‌های مختلف اقتصادی و اجتماعی با مشکلات متفاوتی مواجه هستند و مجلس باید به دنبال رفع این مشکلات باشد و با همدلی در این مسیر قدم بردارد.

 

امیرآبادی ایستادگی ایران در برابر مستکبرین و دفاع از مقاومت را برای مردم ایران امتیاز و عزت دانست و خاطرنشان کرد: این سیاست‌ها نباید ما را از مشکلات اقتصادی مردم غافل کند و همانطور که در مسائل دفاعی وضعیت خوبی داریم در مسائل اقتصادی هم بتوانیم پیشرفت داشته باشیم و مردم را به رفاه برسانیم.

 

وی مهمترین عامل در پیشرفت در عرصه دفاعی را اخلاص و ایثار فعالان این عرصه دانست و یادآور شد: متأسفانه این عنصر ایثار و اخلاص در صنایع دیگر دیده نمی‌شود و رانت خواری و فسادی که در این بخشها است باعث عقب ماندگی ما شده است.

 

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان این که مجلس باید با دولت در جهت حل مشکلات همکاری کند، یادآور شد: مجلس شورای اسلامی نه باید دولتی و نه ضد دولتی باشد بلکه باید در رفع مشکلات دولت را یاری و از پرداختن دولت به مسائل حاشیه‌ای جلوگیری کند.


وی نظارت را یکی از رسالت‌های اصلی مجلس برشمرد و ابراز داشت: امیدواریم با این فضایی که به وجود آمده است بتوانیم مشکلات اساسی کشور را با تدبیر مسؤولان و رهنمودهای مراجع تقلید برطرف کنیم.


امیر ابادی قم را شهر انقلاب و آبروی نظام دانست و افزود: کارهای خوبی تا کنون انجام شده است و باید همگی تلاش کنیم که با همدلی و همکاری پروژه های نیمه کاره را به اتمام برسانیم و هر سه نماینده هم پیمان شده‌ایم که درمسائل قم تمام تلاش خود ر به کار ببریم.

 

منبع: رسانيوز

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com