کد خبر ۳۵۷۰۹ انتشار : ۲۹ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۱۳
فرمانده انتظامی قم خبر داد:

600 واحد گشتی پلیس در نوروز 95 حافظ امنیت و آسایش مردم قم هستند

سردار کاظم مجتبایی فرمانده انتظامی قم در حاشیه اجرای طرح نوروزی پلیس اظهار داشت: در ایام نوروز پلیس با بیش از 600 واحد گشتی در بخش‌های مختلف ترافیکی، انتظامی، اطلاعاتی و عملیاتی فعال خواهد بود ،برای افزایش ضریب امنیت مسافران و مردم بیش از 20 پایگاه سیار در معابر، میادین و تفرجگاه‌ها پیش‌بینی شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، سردار کاظم مجتبایی در حاشیه اجرای طرح نوروزی پلیس گفت: براساس منشوری که پیش‌بینی شده است قرارگاهی با عنوان قرارگاه امام علی (ع) راه‌اندازی و تمام ماموریت‌های ترافیکی، عملیاتی، پشتیبانی و امداد را کنترل می‌کند.

وی اظهار کرد: در ایام نوروز پلیس با بیش از 600 واحد گشتی در بخش‌های مختلف ترافیکی، انتظامی، اطلاعاتی و عملیاتی فعال خواهد بود.

فرمانده انتظامی استان قم افزود: برای افزایش ضریب امنیت مسافران و مردم بیش از 20 پایگاه سیار در معابر، میادین و تفرجگاه‌ها پیش‌بینی شده است.

مجتبایی اضافه کرد: امیدواریم آمارهایی که بعد از طرح نوروزی استخراج می‌شود بیانگر کاهش جرایم باشد.

وی ادامه داد: هم‌افزایی بین پلیس و مجموعه‌های امدادی در استان به‌ وجود آمده و پلیس در کنار هلال‌احمر و اورژانس قرار گرفته است.

این مسئول با اشاره به راه‌اندازی پایگاه امنیت، سلامت و امداد نوروزی در عوارضی قم - تهران گفت: این پایگاه برای نخستین بار به صورت مشترک راه‌اندازی شده است و امیدواریم این تشریک مساعی منجر به امنیت هر چه بیشتر و سلامت جامعه شود.

منبع : فارس

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com