کد خبر ۳۵۷۱۹ انتشار : ۲۹ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۴۸
معاون فرهنگی مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد:

اهدای رایگان کتاب به زوار و مسافران نوروزی/ مسابقه ی عکس زائر برگزار می شود

فرجی اظهار داشت : ایجاد نمایشگاه کتاب در مسجد اهل بیت واقع در ورودی شهر، اهدای رایگان کتاب به زوار و مسافران نوروزی، برنامه ی نمایش خیابانی در اطراف حرم و بوستان ها در چارچوب مسائل اجتماعی به صورت طنز و مسابقه ی عکس زائر از جمله فعالیت های برنامه ریزی شده می باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از ستاد خبری ستاد تسهیلات زائرین قم در جلسه ستاد خبری ستاد تسهیلات زائرین استان که پیش از صبح امروز برگزار شد ، وحید فرجی معاون فرهنگی مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم از برنامه  های این حوزه در ایام آتیِ نوروز 95 گفت.

معاون فرهنگی مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان داشت: کمیته ی فرهنگی در مورد حرم مطهر و مسجد مقدس جمکران مجموعه ی عظیمی از فعالیت های فرهنگی را پیش بینی کرده است .

فرجی به چند نمونه از فعالیت های پیش روی این ارگان در سطح شهر اشاره و تصریح کرد: ایجاد نمایشگاه کتاب در مسجد اهل بیت واقع در ورودی شهر، اهدای رایگان کتاب به زوار و مسافران نوروزی،  برنامه ی نمایش خیابانی در اطراف حرم و بوستان ها در چارچوب مسائل اجتماعی به صورت طنز و مسابقه ی عکس زائر از جمله فعالیت های برنامه ریزی شده می باشد.

 

وی در پایان اظهار امیدواری کرد که در سالهای آینده با ایجاد سامانه ی اینترنتی و اطلاع رسانی به زوار و مسافران از طریق سامانه هایی از قبیل تلگرام ، دامنه ی تسهیلات مسافران نوروزی افزایش یابد.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com