کد خبر ۳۵۷۳۱ انتشار : ۲۹ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۱۰
معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی قم:

حضور اورژانس 115 قم در هنگام تحویل سال جدید در اطراف حرم مطهر و مسجد مقدس جمکران

مهدی فراهانی با اشاره به اقدامات اورژانس 115 قم در ایام نوروز گفت: طرح نوروزی اورژانس115 در سراسر کشور از 26 اسفند ماه آغاز شده که تا 16 فروردین ادامه دارد و استان قم نیز در این ایام به تناسب فعالیت خواهد کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم، فراهانی افزود: استان قم به دلیل حجم بالای تردد در این ایام، روزهای پرکاری را خواهد داشت و به همین منظور اورژانس 115 قم با همه امکانات از قبیل، آمبولانس ، اتوبوس آمبولانس ، موتورلانس و اورژانس هوایی در خدمت زائران و مسافران خواهد بود.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی قم گفت: در این ایام 52 آمبولانس را در آمادگی کامل قرار داده ایم و محورهای پرتردد را تا هشت پایگاه تجهیز کرده ایم.

فراهانی گفت: چهار ایستگاه سلامت در محورهای اتوبان قم - تهران ، سلفچگان و جاده گرمسار فعال شده که این ایستگاه به منظور ارائه خدمات سرپایی به مسافران راه اندازی شده است.

وی افزود: ایستگاه های سلامت درحال حاضر در مجتمع مارال ، محدوده پمپ بنزین المهدی در اتوبان قم - تهران، جاده گرمسار و جاده سلفچگان مستقر هستند.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی قم به ظرفیت اورژانس هوایی قم اشاره کرد و گفت: طی سه روز گذشته، سه سورت پرواز در محورهای قم صورت گرفته و هشت مصدوم حوادث جاده ای به مراکز درمانی قم انتقال یافته است.

فراهانی با اشاره به تحویل سال جدید و حضور اورژانس در اطراف حرم مطهر و مسجد مقدس جمکران گفت: درهنگام تحویل سال نیز به دلیل حضور گسترده زائران ، اورژانس قم با 12 دستگاه آمبولانس ، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس ، پنج موتورلانس و تیم کامل پزشکی آماده ارائه خدمت به هموطنان است

 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com