کد خبر ۳۵۷۵۷ انتشار : ۱ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۱۱
فرماندار قم تأكيد كرد :

ضرورت اهتمام بيش از پيش دستگاههای اجرايی درخدمات رسانی به زائرين

سيار همكاري دستگاهها در ارائه خدمات را مطلوب عنوان نمود و افزود: جهت تأمين ارزاق، عرضه مايحتاج عمومي، حمل و نقل و ترافيك شهري و نيز سرويس دهي در جاده ها و وروردي هاي شهر از سوي كميته هاي مختلف فعاليت هاي خوبي صورت گرفته است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از ستاد خبري ستاد تسهيلات زائرين رضا سيار فرماندار قم در اولين جلسه كميته اجرايي ستاد در سال 95 طي سخناني فرارسيدن سال نو را به هموطنان تبريك گفت.

سيار همكاري دستگاهها در ارائه خدمات را مطلوب عنوان نمود و افزود: جهت تأمين ارزاق، عرضه مايحتاج عمومي،  حمل و نقل و ترافيك شهري و نيز سرويس دهي در جاده ها و وروردي هاي شهر از سوي كميته هاي مختلف فعاليت هاي خوبي صورت گرفته است.

وي با بيان لزوم استفاده از توان حداكثري دستگاهها براي خدمت رساني به مسافرين اضافه كرد: نطارت كامل از سوي ستاد و كميته هاي نظارتي بر عملكرد دستگاههاي اجرايي استان در حال انجام است و هرگونه كاستي و نقصي با رايزني با دستگاه مربوطه رفع مي گردد.

رئيس كميته اجرايي ستاد تهسيلات زائرين استان مشكلات و كاستي هاي موجود در آزادراه قم-گرمسار افزود: بايد بخش هاي خصوصي و دولتي در روزهاي آينده  جهت رفع مشكلات موجود در طول مسير تمهيدات لازم را بيانديشند.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com