کد خبر ۳۵۷۵۶ انتشار : ۱ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۱۰
مدير كل ورزش و جوانان استان خبرداد:

آماده سازی 10 سالن و مجموعه خوابگاهی برای اسكان مسافرين

حسن عابدي مدير كل ورزش و جوانان استان با اشاره به آماده سازي مجموعه هاي مختلف در سطح استان براي ارائه خدمات به زائرين افزود: در كنار اسكان زائرين، تمهيدات لازم براي فراهم نمودن نماز خانه، سرويس بهداشتي و آب آشاميدني صورت گرفته است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از ستاد خبري ستاد تسهيلات زائرين استان،وي از آماده سازي 10 سالن ورزشي براي اسكان مسافرين  ذر شرايط اضطراري خبر و ادامه داد: تا اولين روز سال 95 در خوابگاه مرحوم سلطاني نژاد بيش از 200 نفر و در سالن ورزشي شهيد رضائيان 250 زائر پوشش داده شده اند.

حسن عابدي فضاهاي آماده براي اسكان در مجموعه اين اداره كل را از نظر مسائل امنيتي، خدماتي و امور بهداشتي، در حد مطلوب دانست و ادامه داد: نيروي انساني لازم براي خدمت دهي به مسافرين و زائرين تأمين شده است و در مورد فراهم سازي مايحتاج ضروري نيز بازرسي و پيگيري لازم در طول ايام نوروز انجام مي پذيرد.
ميدر كل ورزش و جوانان استان  تعداد اسكان ايام نوروز سال گذشته اين مجموعه را 4000 نفر عنوان نمود و خاطر نشان كرد: با اقدامات صورت گرفته و هماهنگي همه مجموعه اداره كل ورزش و جوانان استان اميدواريم بتوانيم امسال پذيراي ميهمانان بيشتري باشيم.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com