کد خبر ۳۵۷۶۵ انتشار : ۲ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۰۹
رئیس اوقاف ناحیه 1 شهرستان قم عنوان کرد:

استقبال گسترده از جنگ شادی اوقاف در خیمه معرفت حرم مطهر

رئیس اوقاف و امور خیریه ناحیه یک شهرستان قم گفت: جنگ شادی هر شب در خیمه معرفتی که در صحن فاطمی حرم حضرت معصومه(س) برپا شده برگزار می‌شود که این برنامه با استقبال بسیار خوبی مواجه شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از ستاد خبری طرح آرامش بهاری اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم، حجت‌الاسلام یوسف احمدی با بیان اینکه طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه ناحیه یک شهرستان قم آغاز شده است اظهار کرد: امسال با آسیب‌شناسی نقاط قوت و ضعف و بهره‌گیری از تجربیات سال‌های گذشته، روشی نوین در اجرای این طرح در پیش گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه چهار خیمه معرفت شاخص در سطح ناحیه یک اوقاف شهرستان قم برپا شده است افزود: در طول ایام نوروز امسال، خیمه‌های معرفت در مزار مقدس شیخان، صحن فاطمی حرم مطهر، مسجد مقدس جمکران و کوه خضر نبی(ع) با غرفه‌های متعددی همچون مشاوره وقف، کودک و نوجوان، قرآن بخوانید جایزه بگیرید، چند رسانه‌ای در خدمت زائران و مردم قم هستند.

رئیس اوقاف و امور خیریه ناحیه یک شهرستان قم خاطرنشان کرد: همچنین هر شب در خیمه‌های معرفت حرم مطهر فاطمه معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران، جنگ شادی با حضور مبلغان اوقاف برگزار می‌شود که استقبال از این برنامه در نخستین روزهای نوروز امسال بسیار چمشگیر بوده است.

وی با بیان اینکه در آستان مقدس امامزاده موسی مبرقع(ع) نیز خیمه معرفت با سه غرفه برپا شده است گفت: در آستان مقدس امامزادگان احمد بن قاسم(ع) و شاه سید علی(ع) نیز دو غرفه در قالب طرح آرامش بهاری نوروز 95 میزبان زائران و مسافران نوروزی هستند.

احمدی ادامه داد: برپایی نمایشگاه‌های محصولات فرهنگی از دیگر برنامه‌هایی است که نوروز امسال در برخی بقاع متبرکه صورت می‌گیرد.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com