کد خبر ۳۵۸۰۱ انتشار : ۵ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۰۰:۳۹

آمادگي بيش از 3 هزار پرسنل شهرداري براي جلوگيري از آبگيري معابر

معاون خدمات شهري و امور اجتماعي شهرداري قم گفت: شهرداري در راستاي خدمت رساني به زائران با آمادگي بيش از 3 هزار نيروي خود درتلاش است تا با توجه به بارش باران، آبگرفتگي در سطح معابر قم رخ ندهد.

به گزارش پایگاه اطاع رسانی خبر قم به نقل از ستاد خبري ستاد تسهيلات زائرين، سيد امير سامع اظهار داشت: با توجه به پيش بيني هوا و بارش باران در قم، تمهيداتي از قبل در اين راستا انديشيده شده بود و درحال حاضر استفاده از پاركينگ بلوار زائر به حداقل رسيده است.
وي گفت: معاونت خدمات شهري شهرداري قم با بكارگيري بيش از سه هزار پرسنل و استفاده از ماشين آلات خود در خدمت زائران و مجاوران حرم كريمه اهل بيت(ع) است تا با توجه به بارش باران، آبگرفتگي در سطح معابر قم رخ ندهد.
معاون خدمات شهري و امور اجتماعي شهرداري قم تصريح كرد: با توجه به تجربه سال هاي گذشته، برودت هوا و بارندگي در قم پيش بيني و دراين راستا اسكان مسافران در مكان هاي مسقف برنامه ريزي شده است كه مي توان از آن به كلاس هاي درس، سالن هاي اجتماعات مدارس و ورزشگاه ها و بعضا هم دانشگاه ها و مراكز فرهنگي نيز اشاره كرد.
17 نقطه شهر براي استقرار چادر هاي مسافرتي پيش بيني شده است
وي افزود: با همه اطلاع رساني انجام شده در خصوص اين كه استفاده از چادر در اين شب ها با توجه به كاهش هوا گزينه مناسبي نيست، اما برخي از مسافران ترجيح مي دهند كه در اين چادرها بسر ببرند و در همين راستا ۱۷ نقطه از شهر قم شامل بوستان هاي شهري براي استقرار چادرهاي مسافرتي پيش بيني شده است كه شب گذشته يك هزار و ۲۰۰ تخته چادر و شامگاه يكشنبه بيش از دو هزار تخته چادر در اين نقاط نصب شد.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com