کد خبر ۳۵۷۸۹ انتشار : ۵ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۰۰:۲۲
فرماندار قم اظهار كرد:

مسافرين در مكانهاي مسقف اسكان داده مي شوند

به گزارش پایگاه اطاع رسانی خبر قم به نقل از ستاد خبري ستاد تسهيلات زائرين، رضا سیار فرماندار قم در  جلسه  بعد از ظهر امروِزِ ستاد تسهیلات زائرین استان، با اشاره به سردي هوا و بارش باران در 24 ساعت آينده ،اظهار كرد: با استفاده از ظرفيت سازمان های ذیربط میهمانانِ نوروزی در مكانهاي مسقف اسكان داده مي شوند.

وی با اشاره به ضرورت اطلاع رساني به مسافرين از طريق رسانه ها در مورد مسائل ترافيكي و نيز گزارشات هواشناسي، افزود: همه دستگاهها براي مواقع ضروري آماده هستند.

فرماندار قم همچنين با اشاره به لزوم ارائه خدمات رفاهي و ضروري كافي به مسافرين در آزادراه قم – گرمسار، اضافه كرد: استقرار پمپ بنزین موقت در اين مسير،يكي از نيازهاي مبرم مسافرين است كه بايد مورد توجه مسئولين شركت نفت قرار گيرد وهيچ گونه كوتاهي در اين زمينه پذيرفته نيست.

رضا سیار در ادامه با بيان اهميت نحوه ی عملکرد و برخورد با مسافرین، تأكيد كرد: بايد همه سازمان ها و نهاد هايي كه از نزديك با مردم و مسافرين در ارتباط هستند جانب احترام و رعايت شئونات مسافرين را در نظر بگيرند.

لازم به ذكر است در اين جلسه مسائل فرهنگي و برگزاري نماز جماعت در محل هاي اسكان، رسيدگي و ساماندهي امور اتباع خارجي و توجه به نياز هاي مسافرين و مجاورين مورد بحث قرار گرفت.

 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com