کد خبر ۳۵۸۰۳ انتشار : ۵ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۰۰:۴۱
مدیرعامل جمعیت هلال احمر قم خبر داد:

پوشش امدادی مطلوب در حرم مطهر و مسجد مقدس جمکران

دکتر محمد گل‌فشان مدیرعامل جمعیت هلال احمر قم پوشش امدادی در حرم مطهر و مسجد مقدس جمکران را خوب قلمداد کرد و تصریح کرد: در حوزه هلال احمر خدمات به صورت داوطلبانه صورت می‌پذیرد که نیازمند توجه بیشتری است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، دکتر محمد گل‌فشان با اشاره به اجرای دو طرح ملی امداد و نجات نوروزی و ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی اظهار کرد: ارائه خدمات نوروزی از 25 اسفند لغایت 15 فروردین 95 خواهد بود.
گل‌فشان با پرداختن به این موضوع که در حوزه امداد 17 پست ثابت و سیار روزانه آماده ارائه خدمات به میهمانان نوروزی خواهند بود، افزود: در حوزه جوانان نیز 19 اکیپ راهنمایی زائرین، ایستگاه سلامت، پنج تیم پروژه سحاب و ایستگاه نقاشی کودک به صورت رایگان در خدمت مسافرین نوروزی خواهند بود.
وی همچنین اشاره‌ای به دیگر خدمات نوروزی این سازمان داشت و گفت: خدمات امدادی با 15 آمبولانس، یک بالگرد، یک اتوبوس آمبولانس، هشت دستگاه خودروی نجات و پنج موتورلانس صورت می‌پذیرد.
مدیرعامل سازمان هلال احمر قم پوشش امدادی در حرم مطهر و مسجد مقدس جمکران را خوب قلمداد کرد و تصریح کرد: در حوزه هلال احمر خدمات به صورت داوطلبانه صورت می‌پذیرد که نیازمند توجه بیشتری است.
گل‌فشان همچنین از ارائه برنامه فرهنگیِ فریادی برای تاریخ، پیرامون خطبه فدک خبر داد و اضافه کرد: این مسابقه 18 برنده خواهد داشت که به زودی برگزار می‌شود.
وی در پایان با اشاره به حضور جوانان داوطلب در هلال احمر خواستار توجه بیش از پیش مسئولان استان به این نهاد شد.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com