کد خبر ۳۵۸۱۲ انتشار : ۵ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۰۰:۵۶
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خبر داد:

کشف بیش از هزار تخلف توسط سازمان صنعت معدن و تجارت استان قم

احمد ذاکری اظهار داشت: در مدت اجرای طرح نظارتی در نوروز از 9 هزار و 602 واحد بازرسی به عمل آمده تعداد هزار و 112 پرونده تشکیل شده است و این پرونده های متشکله به ارزش 3 میلیاردو 850 میایون ریال جهت رسیدگی و صدور حمک قانونی به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

به گزارش پایگاه اطاع رسانی خبر قم به نقل از ستاد خبري ستاد تسهيلات زائرين،احمد ذاکری در گفت و گویی به ارائه گزارش پایش و کنترل بازار در اجرای طرح نظارتی در نوروز پرداخت.

وی گفت: اداره بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم، طرح نظارتی نوروزی خود را از ابتدای اسفند ماه 94 اغاز کرده است و تا پانزدهم فروردین ماه 95 ادامه خواهد داد.
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم تصریح کرد: در طی این مدت از 9 هزار و 602 واحد بازرسی به عمل آمده تعداد هزار و 112 پرونده تشکیل شده است و این پرونده های متشکله به ارزش 3 میلیاردو 850 میایون ریال جهت رسیدگی و صدور حمک قانونی به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.
وی تعداد تخلفات کشف شده تا کنون را هزار و 232 مورد عنوان کرد و افزود: از این تعداد 300 مورد گرانفروشی، 404 مورد عدم درج قیمت، 109 مورد عدم رعایت دستور العمل های بهداشتی، 292 مورد عدم صدور فاکتور، 75 مورد کم فروشی و تقلب و 52 مورد موارد دیگر کشف شده است.
ذاکری همچنین دو مورد گشت هرروز با تعزیرات حکومتی، یک گشت مشترک با مرکز بهداشت، یک مورد گشت با اتحادیه سوهانی و حلوایی و یک مورد گشت مشترک با حمل و نقل و پایانه های مسافرتی را از اقدامات صورت گرفته بر شمرد.
وی ایجاد دو تیم بازرسی از واحد های صنفی اطراف مسجد جمکران، بازرسی از نانوایی های سطح شهر، پمپ بنزین ها، تالار ها، میوه فروشی ها چادر های عرضه میوه تنظیم بازار و کلیه مراکز خدماتی را از دیگر اقدامات در ایام نوروز نام برد.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com