کد خبر ۳۵۸۳۴ انتشار : ۵ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۴۶
جانشین رئیس ستاد تسهیلات زائرین:

مدیران اجرایی با فعالیت های میدانی از نزدیک به مشکلات مسافران رسیدگی کنند

جانشین رئیس ستاد تسهیلات زائرین استان قم مدیران را به فعالیت های میدانی سفارش کرد و گفت: مدیران با بازدید های سرزده خود از مسافران و زائران می توانند بسیاری از مشکلات را حل نمایند.

به گزارش پایگاه اطاع رسانی خبر قم به نقل از ستاد خبري ستاد تسهيلات زائرين،  یونس عالی پور در پنجمین جلسه این ستاد که به ریاست فرماندار برگزار شد، اظهار داشت: تا کنون امنیت و آرامش در سطح شهر برقرار بوده است و این نتیجه زحمات اعضای این ستاد بوده است.
وی گفت: دستگاه های اجرایی باید با همکاری هم خاطره های خوبی برای مسافران و زائران در قم رقم بزنند و با همت درارائه خدمات بکوشند.
جانشین رئیس ستاد تسهیلات زائرین استان قم تصریح کرد: خوب است تا مدیران و مسؤلان اجرایی تنها به برگزاری جلسات و ارائه امار و گزارش ها اکتفا نکنند و خود به میدان روند و از نزدیک از مشکلات مسافران و زائران مطلع شوند.
وی به بازرسی ها و گشت های غیر محسوس مسؤلان از ارائه خدمات به زائرین و مسافرین خبر داد و گفت: با این اقدام می توانند از کیفیت ارائه خدمات آگاه شوند و میزان رضایت مندی را بالا ببرند.
عالی پور تأکید کرد: همین که مسؤلی از نزدیک به صورت اتفاقی به تعدادی از محل های اسکان مسافران و زائران مراجعه نماید و ار مشکلات آن ها آگاه شود می تواند موجب آرامش آن مسافر را فراهم آورد.
وی بار دیگر مدیران را به فعالیت های میدانی فراخواند و افزود: بازدید های سرزده مدیران و مسؤلین خیلی از مشکلات را می تواند حل نماید.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com