کد خبر ۳۵۷۸۶ انتشار : ۲ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۳۲
رئیس سازمان هلال احمر قم خبر داد :

17 پست ثابت و سیار در حوزه ی امداد خدمات رسانی می کنند.

رئیس سازمان هلال احمر قم از برپاییِ 17 پست ثابت و سیار در حوزه ی امداد خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از ستاد خبری ستاد تسهیلات زائرین استان قم، دکتر گلفشان رئیس سازمان هلال احمر قم طی سخنانی به عملکرد این ارگان طی روزهای اخیر پرداخت و اظهار داشت : ارائه ی خدمات نوروزی از 25 اسفند لغایت 15 فروردینِ 95 خواهد بود.
دکتر گلفشان با پرداختن به این موضوع که در حوزه ی امداد 17 پست ثابت و سیار روزانه آماده ی ارائه ی خدمات به میهمانان نوروزی خواهند بود افزود: در حوزه ی جوانان نیز 19 اکیپ راهنمایی زائرین ، ایستگاه سلامت ، 5 تیم پروژه ی سحاب و ایستگاه نقاشی کودک به صورت رایگان در خدمت مسافرین نوروزی خواهند بود.
وی در ادامه اشاره ای به دیگر خدمات نوروزی این سازمان داشت و گفت: خدمات امدادی با 15 آمبولانس ، یک بالگرد، یک اتوبوس آمبولانس، 8 دستگاه خودروی نجات و 5 موتورلانس صورت می پذیرد .
رئیس سازمان هلال احمر قم پوشش امدادی در حرم مطهر و مسجد مقدس جمکران را خوب قلمداد نمود و تصریح کرد : در حوزه ی هلال احمر خدمات به صورت داوطلبانه صورت می پذیرد که قابل توجه بیشتری است.
دکتر گلفشان همچنین از ارائه ی برنامه ی فرهنگیِ "فریادی برای تاریخ" ، پیرامون خطبه ی فدک خبر داد و اضافه کرد : این مسابقه 18 برنده خواهد داشت که به زودی برگزار خواهد شد.
وی در پایان با اشاره به حضور جوانان داوطلب در هلال احمر خواستارتوجه بیش از پیش مسئولان استان به این نهاد شد.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com