کد خبر ۳۶۰۳۷ انتشار : ۲۱ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۳۱
بیست و هفتم‌ فروردین‌ماه در خانه تکواندو

پیکارهای انتخابی تکواندو در قم برگزار می‌شود

رئیس هیئت تکواندو استان قم از برگزاری مسابقات انتخابی رده سنی نوجوانان قم برای اعزام به پیکارهای آزاد کشوری و گزینشی تیم ملی کشور خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ،محمد جمشیدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: تیم ملی تکواندو نوجوانان کشورمان امسال مسابقات جهانی 2016 را پیش‌رو دارد و بر همین اساس قرار است پیکارهای انتخابی تیم ملی با حضور چهره‌های شاخص این رده سنی از سراسر کشور به انجام برسد.

وی ادامه داد: هنوز در خصوص زمان برگزاری رقابت‌های آزاد تکواندو نوجوانان کشور برنامه‌ دقیقی از سوی فدراسیون تکواندو اعلام نشده است اما به احتمال فراوان این رقابت‌ها در اردیبهشت ماه به انجام می‌رسد و تکواندوکاران قم نیز قصد حضور در این پیکارها را دارند.

رئیس هیئت تکواندو استان قم افزود: قصد داریم در تمام میادین مهم کشوری اعم از لیگ و قهرمانی کشور، جزو تیم‌های بالای رده‌بندی‌های فدراسیون تکواندو قرار بگیریم و نخستین هدف هیئت این است که بهترین نفرات به مسابقات نوجوانان کشور اعزام شوند.

وی بیان کرد: به همین خاطر برای برگزاری پیکارهای تکواندو انتخابی استان در رده سنی نوجوانان برنامه‌ریزی کرده‌ایم و مدعیان روز جمعه بیست و هفتم فروردین‌ماه در خانه تکواندو قم با یکدیگر به رقابت می‌پردازند تا نفرات برتر اوزان مختلف شناخته شوند.

جمشیدی با بیان اینکه انتخابی تیم ملی در اردیبهشت ماه با شرکت برترین‌های این رده سنی به منظور شناخت بهترین تکواندوکاران نوجوان ایران برگزار می‌شود، عنوان کرد: ملی‌پوشان نوجوان کشورمان نیمه دوم سال جاری در رقابت‌های جهانی 2016 به میدان خواهند رفت.

وی ابراز کرد: بعد از پایان مسابقات تکواندو انتخابی استان قم، قهرمانان اوزان مختلف به اردوی تیم منتخب هیئت تکواندو قم دعوت می‌شوند تا خود را برای اعزام به پیکارهای آزاد رده سنی نوجوانان تکواندو کشور زیر نظر کادر فنی تیم هیئت تکواندو قم آماده کنند.

رئیس هیئت تکواندو استان قم خاطرنشان کرد: از آخرین حضور نمایندگان قم در مسابقات برون‌مرزی تکواندو که پیکارهای قهرمانی آسیا در سال 2015 بود حدود یک سال سپری شده زیرا در فروردین‌ماه سال 94 بود که دو نماینده از هیئت تکواندو قم در پیکارهای آسیایی حضور داشتند.

وی عنوان کرد: تیم ملی تکواندو نوجوانان کشورمان در رقابت‌های قهرمانی‌ 2015 نوجوانان آسیا عملکرد بسیار خوبی داشت و روح‌الله رضاپور یکی از مربیان جوان و با دانش تکواندو قم به عنوان نماینده مربیان قم در سفر مربی تیم ملی نوجوانان ایران بود.

جمشیدی یاد آور شد: همچنین علاوه بر روح‌الله رضاپور که مربی تیم ملی نوجوانان بود، علی چهرقانی یکی از نخبه‌های تکواندو قم به عنوان عضو تیم ملی راهی رقابت‌های قهرمانی آسیا شد و امیدواریم که با درخشش در مسابقات آزاد کشوری نوجوانان در اردیبهشت ماه سال جاری، قم سهمیه مسابقات جهانی 2016 را نیز کسب کند.

وی در پایان اظهار کرد: رقابت‌های انتخابی تکواندو رده سنی نوجوانان قم روز جمعه بیست و هفتم فروردین ماه در اوزان منهای 45، 48، 51، 55، 59، 63، 68، 73، 78 و به اضافه 78 کیلوگرم به میزبانی خانه تکواندو جنب بوستان تفریحی ورزشی هاشمی قم به انجام خواهد رسید.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com