کد خبر ۳۶۰۷۲ انتشار : ۲۳ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۲۳
مدیرکل تامین اجتماعی استان قم خبر داد

تشکیل کارگروه اقتصاد مقاومتی در تامین اجتماعی قم

مدیرکل تامین اجتماعی قم از تشکیل کارگروه اقتصاد مقاومتی در این اداره کل خبر داد و گفت: دغدغه امسال مقام معظم رهبری باید جدی گرفته شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ،به نقل از روابط عمومی تامین اجتماعی قم، سید مجتبی موسوی روز دوشنبه در نخستین جلسه شورای اداری تامین اجتماعی استان در سال جدید، تحقق منویات رهبری را با عمل صادقانه و تلاش شبانه روزی ممکن دانست و افزود: همه باید تلاش کنیم تا ضمن حفظ منافع سازمان، در کنار صنعت و تولید استان نقش آفرینی مثبت و تاثیرگذاری داشته باشیم.

وی تاکید کرد: در سال 95 تلاش خواهیم کرد با سیاست‌های اصولی و مطابق با برنامه عملیاتی سازمان در کارگروه اقتصاد مقاومتی زمینه شکوفایی بیشتر بخش تولید استان قم فراهم شود.

مدیرکل تامین اجتماعی قم با تشریح و ابلاغ برنامه عملیاتی در سال 95 اظهار کرد: در سال جدید با اجرای 16 برنامه عملیاتی در تامین اجتماعی قم تحرک و پویایی بیشتر را شاهد خواهیم بود.

وی ادامه داد: اداره کل تامین اجتماعی قم در سال گذشته توانست با کسب امتیاز بالای 100 جزو ادارات کل برتر سازمان تامین اجتماعی کشور قرار گیرد.

موسوی از کسب رتبه سوم کشوری توسط اداره کل تامین اجتماعی قم در ابلاغ الکترونیک احکام مطالباتی کارفرمایان خبر داد و گفت: از مجموع سه هزار و 895 ابلاغ به کارفرمایان در سه ماهه سوم سال 94، تعداد 2700 ابلاغ به‌‌صورت الکترونیکی انجام شد که تحقق 70 درصدی ابلاغ الکترونیک به کارفرمایان در استان را نشان می‌دهد.

وی با بیان این که 57 هزار و 300 بیمه شده مشاغل آزاد، اختیاری و خاص استان مشمول جامعه هدف صدور فیش اینترنتی هستند اظهار کرد: 65 درصد بیمه شدگان مشاغل آزاد، اختیاری و خاص تامین اجتماعی قم برگ پرداخت خود را به‌صورت اینترنتی دریافت می‌کنند که در این میان، بیمه شدگان مشاغل آزاد و کارگران ساختمانی بیشترین و قالی بافان و رانندگان کمترین فراوانی را به خود اختصاص داده‌اند.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com