کد خبر ۳۱۰۳۳ انتشار : ۱۱ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۴۰
مدیرکل تامین اجتماعی استان قم:

تامین اجتماعی دستگاه پیشرو در ارائه خدمات به مردم

مدیرکل تامین اجتماعی استان قم گفت: اداره‌کل تامین اجتماعی قم، پیشروترین دستگاه در ارائه خدمات الکترونیک و افزایش رضایت‌مندی مخاطبان در استان است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از پایگاه اطلاع رسانی تأمین اجتماعی قم، سیدمجتبی موسوی در همایش تجلیل از کارفرمایان برتر تامین اجتماعی قم از توسعه سازمانی،گسترش چتر بیمه‌ای و افزایش رضایت مندی مخاطبان سازمان به عنوان سه اصل کلیدی و راهبردی نام برد و گفت: تامین اجتماعی قم با 17 مرکز بیمه‌ای و درمانی به بیش از 750 هزار نفر از جمعیت استان خدمات رسانی می‌کند و راه اندازی بیمارستان امام رضا(ع) توانسته است رضایت خاطر بیمه شدگان قمی را افزایش دهد.

وی تامین اجتماعی را پشتیبان کارفرمایان و کارگران خواند و تصریح کرد: تامین اجتماعی قم با حمایت‌های مختلف بیمه‌ای از کارگاه‌های بحران‌دار استان می‌کوشد تا به ایجاد و توسعه اشتغال پایدار در جامعه کمک کند.

مدیرکل تامین اجتماعی استان قم با بیان اینکه توسعه خدمات الکترونیک در سازمان تامین اجتماعی در راستای تحقق دولت الکترونیک است خاطرنشان کرد: اداره کل تامین اجتماعی قم، پیشروترین دستگاه در ارائه خدمات الکترونیک و افزایش رضایت‌مندی مخاطبان در استان است.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com