کد خبر ۳۶۱۶۸ انتشار : ۳۰ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۳۴
مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم مطرح کرد

ورود 2300 دستگاه اتوبوس از عراق به پایانه مسافربری قم

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم گفت: سال گذشته 2 هزار و 300 دستگاه اتوبوس از عراق به پایانه مسافربری قم وارد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ،ابوالفضل مستقیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با بیان اینکه طبق توافق صورت گرفته بین سازمان گردشگری و مجموعه پایانه‌های مسافربری استان قم باید اتوبوس‌هایی که از کشور عراق وارد شهر می‌شوند مسافران خود را در پایانه مسافربری مرکزی تخلیه کنند، اظهار کرد: در این زمینه برای خدمات رسانی مطلوب‌تر به زائران و مسافرین تسهیلات و امکانات مطلوبی در پایانه مرکزی مسافربری ایجاد شد.

وی به فعالیت 24 ساعته پایانه مسافربری مرکزی قم در سال گذشته اشاره کرد و افزود: در این راستا زمینه‌ای فراهم شد تا مسافران عراقی که وارد شهر می‌شوند در هر ساعتی در پایانه حضور یابند و از اینجا به شهر منتقل شوند.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم گفت: طبق اطلاعاتی که از مرز مهران به دست آمده سال گذشته 4 هزار و 53 دستگاه اتوبوس از این مرز به سمت قم حرکت کرده‌اند.

وی اضافه کرد: از این تعداد 2 هزار و 300 دستگاه اتوبوس در پایانه مرکزی مسافربری و مابقی در سطح شهر، مسافران خود را تخلیه کرده‌اند.

مستقیمی با بیان اینکه خدمات رسانی پس از حضور مسافران در پایانه مرکزی به عهده سازمان گردشگری است، افزود: پس از میزبانی سازمان پایانه‌ها از مسافران عراقی، این مسافران توسط نیروهای سازمان گردشگری به سطح شهر و مراکز اقامتی منتقل می‌شوند.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com