کد خبر ۳۹۹۸۰ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۶
مسوول کمیته فوتسال هیأت‌‌ فوتبال استان قم خبر داد

میزبانی قم از مصاف‌ ایران و عراق/حضور یک ملی پوش قمی

مسوول کمیته فوتسال هیأت‌‌ فوتبال استان قم از انتخاب ملی‌پوش فوتسال قم برای همراهی تیم ایران در مصاف تدارکاتی با عراق به میزبانی قم خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ،رضا بمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: ما آمادگی خود را از مدت‌ها قبل برای میزبانی از اردو یا بازی‌های تدارکاتی تیم‌های ملی فوتسال اعلام کرده و حتی در تماس‌های مختلف با سرمربی تیم ملی امید شرایط قم برای حضور تیم ملی را توصیف کرده بودم.

وی ادامه داد: تیم ملی فوتسال رده سنی زیر 20 سال ایران خود را برای حضور در نخستین دوره رقابت‌های فوتسال قهرمانی آسیا در سال 2017 آماده می‌کند و در این مسیر تمرینات و برنامه‌های متنوع آماده‌سازی را پشت‌سر گذاشته و این هفته میهمان شهر مقدس قم خواهد بود.

مسوول کمیته فوتسال هیأت‌‌ فوتبال استان قم افزود: در ترکیب تیم ملی فوتسال ایران برای حضور در بازی‌های قهرمانی زیر 20 سال آسیا یکی از ملی‌پوشان آینده‌دار فوتسال قم یعنی سیدحسین رضوی نیز حضور دارد، هر چند ما باید دو ملی‌پوش دیگر هم داشته باشیم اما بازیکنان خود را به دلیل مصدومیت در تیم ملی نمی‌بینیم.

وی در ادامه با اشاره به دعوت شده‌ها به اردوی جدید تیم ملی امید، بیان کرد: علی صانعی سرمربی تیم ملی فوتسال ایران در جام جهانی 2012 تایلند اکنون هدایت تیم ملی زیر ۲۰ سال را بر عهده دارد و اسامی نفرات مد نظر خود برای حضور در قم را در حالی اعلام کرد که این تیم دو بازی با تیم ملی عراق در قم پش‌رو دارد.

بمانی بیان کرد: بازیکنانی از استان‌های تهران، خوزستان، آذربایجان شرقی، مازندران، مرکزی، کردستان، البرز، خراسان‌رضوی، قم، قزوین و فارس از سوی صانعی به اردوی جدید تیم ملی دعوت شده‌اند و سیدحسین رضوی تنها نماینده قم در این اردو خواهد بود.

وی یادآور شد: اردوی جدید تیم ملی فوتسال زیر 20 سال ایران از روز شانزدهم اسفند ماه در مرکز تیم‌های ملی ایران زیر نظر کادر فنی آغاز می‌شود تا بازیکنان خود را برای دو دیدار دوستانه برابر عراق آماده کنند، در حالی که نخستین مسابقه تیم‌های ملی فوتسال زیر ۲۰ سال ایران و عراق روز چهارشنبه ۱۸ اسفندماه راس ساعت 16 و دومین بازی نیز روز پنجشنبه ۱۹ اسفند ماه در همین ساعت به میزبانی سالن شهید حیدریان قم برگزار می‌شود.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com