کد خبر ۳۸۱۸۰ انتشار : ۲۰ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۲۰
مدیر حوزه‌های علمیه در دیدار روحانیون بحرینی:

آیت‌الله عیسی قاسم نماد مقاومت در منطقه است

مدیر حوزه‌های علمیه در دیدار جمعی از فضلای بحرینی گفت: آیت‌الله عیسی قاسم، نه تنها در بحرین، بلکه در منطقه، نماد مقاومت و پایداری است و اکنون مردم بحرین در صف اول مقاومت قرار دارند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از مرکز خبر حوزه، آیت‌الله اعرافی در دیدار جمعی از روحانیون و فضلای بحرینی اظهار کرد: از طرف خودم و حوزه علمیه و به خاطر تلاش‌های مبارک و پیگیری‌هایی که در خصوص تحولات بحرین و حمایت از آیت الله شیخ عیسی قاسم دارید از شما تشکر می‌کنم. ما هم وظیفه دینی و حوزوی خود می‌دانیم که از مردم بحرین و جناب شیخ عیسی حمایت کنیم. امیدوارم این تلاش‌ها و پیگیری‌ها به نتیجه برسد و مردم بحرین، روی آزادی را به خود ببینند.

رئیس جامعة المصطفی العالمیة پیگیری وضعیت آیت‌الله شیخ عیسی قاسم را از وظایف مرکز مدیریت حوزه و جامعة المصطفی دانست و خاطرنشان کرد: جناب شیخ عیسی قاسم، نه تنها در بحرین، بلکه در منطقه، نماد مقاومت و پایداری است و اکنون مردم بحرین در صف اول مقاومت قرار دارند و وظیفه ما است که از جنبش مردمی حمایت کنیم و در حد توان تلاش خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه به زودی اقدامات مختلفی در عرصه داخلی و بین‌المللی برای پیگیری شرایط آیت‌الله شیخ عیسی قاسم انجام خواهد گرفت گفت: آینده مردم بحرین، آینده خوب و روشنی خواهد بود و خداوند شما را پیروز خواهد کرد.

مدیر حوزه‌های علمیه با اشاره به نهضت عظیم اسلامی در ایران و برپایی تظاهرات مردمی و فعالیت‌های انقلابی در زمان شاه یادآور شد: من قبل از انقلاب وارد حوزه شدم و در تظاهرات شرکت داشتم؛ آن موقع یادم هست که بسیاری از افراد، امید نداشتند که آن اقدامات و تظاهرات به نتیجه برسد، اما امام خمینی(ره) به همه امید می‌داد و همگان دیدند که مقاومت مردم ایران نتیجه داد و معادلات منطقه‌ای و بین‌المللی تغییر کرد؛ امروز هم معتقدیم که سلسله تحولات بحرین، یمن، سوریه و جاهای دیگر به هم مرتبط است و پیروزی از آنِ ماست.

آیت‌الله اعرافی تاکید کرد: باید با صف استوار و منطق صحیح، کنار هم قرار بگیریم و خداوند متعال نیز نصرت خود را نصیب همه خواهد کرد.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com