کد خبر ۳۸۴۲۵ انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۶
رئیس عقیدتی ـ سیاسی فرماندهی انتظامی استان قم:

برقراری امنیت نشات گرفته از فضای علم و آموزش در کشور است

رئیس عقیدتی ـ سیاسی فرماندهی انتظامی استان گفت: اگر مأموران نیروی انتظامی امنیت را پابرجا و نظم و انضباط را در ایران برقرار می‌کنند، نشات گرفته از علم و آموزشی است که آموخته‌اند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از نیروی انتظامی استان قم، حجت الاسلام حسین موجانی در ششمین روز از هفته ناجا در مراسم جشن مهر و دانش که با حضور دیگر مسؤولان انتظامی استان قم و آموزش و پرورش در دبیرستان استعدادهای درخشان میری برگزار شد، با بیان اینکه امروز روز نظم، انضباط و رافت است، گفت: پیامبر (ص) فرمودند که در میان صدقاتی که مردم می‌دهند هیچ صدقه‌ای ارزشمند‌تر از یادگیری علم و انتشار آن نیست.

وی ادامه داد: اگر مأموران نیروی انتظامی امنیت را پا برجا و نظم و انضباط را در ایران برقرار می‌کنند نشات گرفته از علم و آموزشی است که آموخته‌اند.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان قم خطاب به دانش آموزان این مدرسه، افزود: دیروز ماموران پلیس مانند شما روی این صندلی‌ها نشسته بودند و با فراگیری علم و دانش خدمت به مردم را در مسیر ناجا انتخاب کردند.

موجانی ادامه داد: اگر امروز مأموران پلیس در مرزها دست روی ماشه برده و اجازه تحرک به دشمنان نمی‌دهند این برقراری امنیت برگرفته از اعتقاداتی است که در مدارس و مراکز آموزشی آموخته‌اند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امنیت برقرار نمی‌شود مگر اینکه در مقابل علم اساتید زانو بزنیم.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com