کد خبر ۳۸۵۳۹ انتشار : ۲۵ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۴۰
رئیس هیأت تکواندو استان قم خبر داد

برگزاری دوره‌های مربیگری و داوری تکواندو کشور در قم

رئیس هیأت تکواندو استان قم از برگزاری دوره‌های داوری و مربیگری این رشته ورزشی در هر دو بخش کیوروگی از پومسه خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ،محمد جمشیدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: هیأت تکواندو استان قم به مناسبت هفته تربیت‌بدنی و ورزش برنامه‌های متنوعی را در نظر گرفته است که یکی از آنها به بخش آموزش اختصاص دارد و در این زمینه اقدامات گسترده‌ای انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه هم اکنون ثبت‌نام آزمون‌ استانی ارتقای کمربند قرمز تا مشکی ‌دان دو در هر دو بخش آقایان و بانوان در حال انجام است، تصریح کرد: البته این ثبت‌نام روزهای پایانی خود را سپری می‌کند و علاقمندان به منظور ثبت‌نام باید در اسرع وقت به سایت بانک اطلاعات فدراسیون تکواندو مراجعه و اقدام کنند.

رئیس هیأت تکواندو استان قم بیان کرد: برگزاری دوره‌های مربیگری‌ درجه سه، مربیگری ‌درجه دو، داوری‌ بخش کیوروگی در سطح ‌درجه دو و داوری‌ بخش پومسه در سطح ‌درجه سه بخش آقایان در سال جاری به میزبانی هیات تکواندو استان قم انجام می‌گیرد و ثبت‌نام در این دوره‌ها از طریق سایر استان‌ها ممنوع است.

وی یاد آور شد: کمیته مسابقات هیات تکواندو استان در نظر دارد روز جمعه هفتم آبان‌‌ماه با حضور چهره‌های مستعد این رشته، مسابقات بخش کیوروگی تکواندو قهرمانی قم را در رده‌های سنی خردسالان، نونهالان و نوجوانان رده کمربند قرمز و مشکی ویژه پسران برگزار کند.

جمشیدی همچنین از برنامه‌ریزی این هیأت برای برگزاری لیگ‌های این رشته خبر داد و افزود: کمیته لیگ هیأت در نظر دارد به زودی سیزدهمین دوره لیگ‌های نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان و دومین دوره پیکارهای لیگ رده سنی خردسالان در رده کمربند قرمز و مشکی بخش پسران را برگزار کند.

وی عنوان کرد: همچنین به زودی دوره استاژ فنی کوچینگ یا مربیگری ویژه مربیان هر دو بخش آقایان و بانوان تکواندو استان قم با حضور استاد سیدنعمت خلیفه و استاد بیژن مقان‌لو سرمربی تیم ملی و سرمربی تیم المپیکی تکواندو کشورمان در خانه تکواندو استان قم برگزار خواهد شد.

رئیس هیأت تکواندو استان قم با اشاره به پاسخگویی هر روزه این هیأت به علاقمندان به تکواندو، خاطرنشان کرد: دفتر هیات تکواندو همه روزه به جز روزهای تعطیل از ساعت 9 تا 14 در مجموعه ورزشی شهید جعفر حیدریان قم پذیرای علاقمندان و خانواده بزرگ تکواندو قم است.

وی یاد آور شد: فعالیت هیأت در روزهای زوج یعنی شنبه، دوشنبه و چهارشنبه ویژه بانوان و در روزهای فرد یکشنبه، سه‌شنبه و پنجشنبه ویژه آقایان انجام می‌شود و از مراجعه کنندگان تقاضا می‌شود فقط در روزهای ذکر شده به دفتر هیات تکواندو مراجعه کنند.

رئیس هیأت تکواندو استان قم در پایان با اشاره به برنامه‌های این هیأت در گرامیداشت هفته تربیت‌بدنی و ورزش از 26 مهر تا دوم آبان ماه، عنوان کرد: همانند سایر هیات‌های ورزشی در بخش‌های همگانی، قهرمانی، آموزش و فرهنگی فعالیت خواهیم کرد و خانه تکواندو شهیدان برجعلی‌زاده میزبان این برنامه‌ها خواهد بود.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com