کد خبر ۳۹۷۵۷ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۰۳
مسوول کمیته استعدادیابی هیأت‌ تکواندو استان قم خبر داد

اعزام تيم طلاب قم به مسابقات كشوری

مسوول کمیته استعدادیابی هیأت‌ تکواندو استان قم گفت: طرح استعدادیابی تکواندو با هدف شناسایی نخبه‌های این رشته ورزشی و تقویت بخش قهرمانی تکواندو قم برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ،محمدحسین ربانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: طرح استعدادیابی تکواندو به همت هیأت‌ تکواندو استان قم و با همکاری اداره کل ورزش و جوانان و اداره کل آموزش و پرورش استان قم ویژه رده ‌سنی هفت تا 14 سال به مدت هفت روز برگزار شد.

وی با اشاره به اجرای این طرح در هر دو بخش دختران و پسران، اضافه کرد: استعدادیابی پسران در خانه تکواندو شهیدان برجعلی‌زاده قم برگزار شد، ضمن اینکه برگزاری برنامه استعدادیابی دختران که قرار بود بیستم بهمن ماه به انجام برسد به زودی برگزار خواهد شد.

وی در ادامه به برگزاری کارگاه قوانین جدید داوری کیوروگی با حضور استاد حافظ مهدوی رئیس کمیته داوران فدراسیون تکواندو در قم اشاره و بیان کرد: تمام داوران آقایان و بانوان همراه با داورانی که در دوره‌های داوری و یا در مسابقات لیگ و قهرمانی کشور با قوانین جدید آشنا شده‌اند در این کارگاه الزامی بود.

مسوول کمیته استعدادیابی هیأت‌ تکواندو استان قم به اعزام تیم تکواندو طلاب قم به مسابقات تکواندو طلاب کشور اشاره و عنوان کرد: یک دوره رقابت‌های انتخابی برای این منظور در باشگاه افق ‌طلایی قم برگزار شد تا نفرات واجد شرایط برای این اعزام انتخاب شوند.

وی سپس به قضاوت نماینده داوران تکواندو قم در مسابقات کشوری اشاره و ابراز کرد: استاد علی‌اصغر حیدرزاده داور درجه یک تکواندو قم در مسابقات انتخابی تیم‌ملی مردان ایران که به مدت سه روز در تهران به میزبانی خانه تکواندو برگزار شد، قضاوت رقابت مدعیان عضویت در تیم ملی را بر عهده داشت.

ربانی در ادامه به برگزاری دوره داوری درجه سه پومسه در قم اشاره و بیان کرد: دوره آموزش داوری درجه سه پومسه به مدت چهار روز در خانه تکواندو شهیدان برجعلی‌زاده قم برگزار شد و 6 نفر با تدریس مریم عربی مدرس رسمی فدراسیون تکواندو در دو نوبت صبح و عصر آموزش شدند و در پایان با برگزاری آزمون در دو مرحله تئوری و عملی، ارزیابی شدند.

 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com