کد خبر ۳۸۷۵۷ انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۱۶
شهردار قم:

13 آبان تجلی‌بخش آرمان‌ها و اهداف انقلاب شکوهمند اسلامی است

شهردار قم در پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای 13 آبان از همه مردم دعوت کرد تا با حضور باشکوه خود در راهپیمایی این روز بار دیگر انزجار خود را از استکبار جهانی اعلام دارند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم (قم نا) ،سید مرتضی سقائیان نژاد در پیامی روز 13 آبان را به عنوان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی گرامی داشت.

در ابتدای این پیام آمده است: 13 آبان روزی علیه مستکبران است، روزی علیه ظلم و روزی برای حمایت از محرومان و مستضعفان جهان که همواره در زمان‌های مختلف همچون امروز مورد تهاجم زورمندان قرار گرفته و زیر یوغ و ظلم آنان قرار دارند. در این روز بزرگ دروازه‌های ظلم و بیداد شکسته شده و تمام آزادگان جهان علیه استکبار و استعمار به پا می‌خیزند تا بساط ظلم در جهان را برچیده و زمینه‌ای برای برقراری پاکی و درستی برقرار کنند.

در ادامه پیام آمده است: روز ملی مبارزه با استکبار جهانی یادآور حوادثی در تاریخ انقلاب اسلامی است که فرصت را برای پیروزی این شجره طیبه فراهم کرده و حفاظت از آن و بارور ساختن آن را محقق ساخته است.

در بخش دیگری از این پیام تصریح شده است: ملت ما که همواره پرچمدار مبارزه با ظلم در خط مقدم استکبار ستیزی بوده است؛ هرساله با بزرگداشت این روز بزرگ دست یاری خود را به سوی تمام آزادگان، محرومان و مستضعفان جهان دراز می‌کند. در واقع این روز بزرگ را می‌توان تجلی‌بخش آرمان‌ها و اهداف انقلاب شکوهمند اسلامی و در ادامه منویات امام راحل عظیم‌الشان(ره) دانست که فرمودند: سلامت و صلح جهانی بسته به انقراض مستکبرین است.

در بخش پایانی پیام سقائیان نژاد تاکید شده است: اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، خصوصا شهدای دانش آموز، اعلام می‌دارم که خادمان مردم در مجموعه مدیریت شهری همگام با اقشار مختلف مردم قدرشناس، در مراسم راهپیمایی 13 آبان، حضوری فراگیر و گسترده خواهند داشت و ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های والای انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری، خشم و انزجار خود را از استکبار جهانی ابراز می‌کنند.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com