کد خبر ۳۸۷۸۵ انتشار : ۱۹ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۳۱
مدیرعامل آتش‌نشانی قم خبر داد

اطفای 7 مورد حریق در دو روز گذشته در قم

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم از اطفای هفت مورد حریق در دو روز گذشته در این شهر خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم (قم نا) ،عباس جعفری  در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به وضعیت خدمات رسانی ایمنی به همشهریان اظهار کرد: نیروهای سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری به طور 24 ساعته به حالت آماده باش هستند و در صورت بروز هرگونه خطر در شهر به سرعت وظیفه خدمات‌رسانی ایمنی به مردم را انجام می‌دهند.

وی با تاکید بر اینکه رعایت نکات ایمنی تأثیر بسزایی در کاهش مشکلات و خطرات برای مردم دارد تصریح کرد: به ویژه در این ایام با فعال شدن دستگاه‌های گرمایشی به دلیل استاندارد نبودن و یا عدم رعایت برخی موارد ایمنی ضروری است مردم توجه بیشتری به اصول داشته باشند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم با اشاره به عملیات‌های انجام شده در 48 ساعت اخیر اظهار کرد: در دو روز گذشته 22 عملیات اطفای حریق، نجات و ایمن سازی در شهر انجام شده است.

وی از انجام هفت مورد عملیات اطفای حریق خبر داد و تصریح کرد: رفع حریق سه مورد منزل، دو مورد ضایعات، یک مورد انبار و یک مورد خودرو بر اثر تصادف در دو روز گذشته با حضور به موقع نیروهای آتش‌نشانی انجام شد.

جعفری با اشاره به چهار عملیات نجات انجام شده در دو روز گذشته گفت: در 48 ساعت گذشته دو مورد بازگشایی درب منزل، یک مورد انگشتربری و یک مورد رهاسازی فرد آویزان شده بالای دکل فشار قوی صورت گرفت.

وی ادامه داد: همچنین در طول دو روز گذشته 11 مورد عملیات ایمن‌سازی در شهر قم انجام شده است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم اضافه کرد: طی این عملیات‌ها یک مورد بریدن قفل، یک مورد رفع نشت سوخت خودرو، یک مورد قطع آژیر، سه مورد بازگشایی درب خودرو و چهار مورد رهاسازی و صید حیوانات انجام شد.

وی تصریح کرد: همواره توصیه ما به مردم رعایت موارد ایمنی و توجه به اصول و استانداردها است که با این کار از هرگونه خطر احتمالی برای خود و دیگران جلوگیری خواهد شد.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com