کد خبر ۳۸۸۹۸ انتشار : ۱۴ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۲۶
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم خبر داد

تجمع حوزویان در مدرسه فیضیه قم به مناسبت دهه بصیرت

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم گفت: از جمله برنامه‌های دهه بصیرت می‌توان به تجمع حوزویان و اقشار مختلف استان در مدرسه فیضیه اشاره کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ،نصرت‌الله لطفی در حاشیه جلسه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان که ظهر امروز در مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه برگزار شد، در جمع خبرنگاران با اشاره به برنامه‌های در نظر گرفته شده برای دهه بصیرت اظهار کرد: برای گرامیداشت قیام مردم در روز 9 دی سال 1388 در برابر فتنه‌گران برگزاری دهه بصیرت را در استان قم در دستور کار داریم.

وی ادامه داد: در این راستا قرار است در دهه بصیرت در شهر قم که پایگاه انقلاب اسلامی است، ویژه‌برنامه‌هایی برگزار شود، این برنامه‌ها از هشتم دی‌ماه شروع می‌شود و تا 19 دی‌ماه ادامه خواهد یافت.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم افزود: برنامه پایانی دهه بصیرت طبق سنوات قبل، دیدار هزاران نفر از مردم استان قم با رهبر معظم انقلاب است.

لطفی با اشاره به برنامه‌های دهه بصیرت در استان قم اظهار کرد: این برنامه‌ها تبیینی و در راستای بصیرت‌افزایی مردم استان است، از جمله این برنامه‌ها می‌توان به تجمع حوزویان و اقشار مختلف استان قم در مدرسه فیضیه و برگزاری جلسات مختلف در حرم حضرت معصومه(س) است.

وی ادامه داد: همچنین در دهه بصیرت از فضای اقامه نماز جمعه هم استفاده می‌کنیم و نشست‌های بصیرتی را در طول این دهه در استان قم برگزار خواهیم کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات استان قم گفت: نهادها و ارگان‌های فرهنگی و تشکل‌های مردم‌نهاد عهده‌دار اجرای برنامه‌های دهه بصیرت در استان هستند و این شورا صرفاً وظیفه هماهنگی این برنامه‌ها را بر عهده دارد.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com