کد خبر ۳۸۹۳۶ انتشار : ۱۶ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۵۴
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم خبر داد

کشف تریلی حامل 60 کیلوگرم مواد مخدر در قم

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم از کشف 60 کیلوگرم تریاک از یک دستگاه تریلی در استان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از پایگاه خبری پلیس، غلامعباس بلفکه در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه یکی از قاچاقچیان با یک دستگاه تریلی قصد دارد از یکی از استان‌های مرکزی محموله مواد مخدر را به تهران منتقل و از استان اصفهان عبور کند، بلافاصله این موضوع به پلیس مبارزه با مواد مخدر اصفهان اعلام و در دستور کار مأموران مبارزه با مواد مخدر استان قم نیز قرار گرفت.

به گفته وی، با تجزیه و تحلیل اطلاعات فنی و هماهنگی قضائی انجام شده دو اکیپ از مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان به محورهای خروجی این استان اعزام و نسبت به کنترل خودروهای عبوری اقدام کردند.

بلفکه ادامه داد: ماموران خودروی مذکور را شناسایی و متوقف کردند و در ادامه متهم برای بررسی بیشتر به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اعزام شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم گفت: ماموران در بازرسی از این تریلی، 59 کیلو و 840 گرم تریاک در قالب هفت بسته کشف کردند.

وی در این رابطه ضمن قدردانی از همکاری پلیس‌های مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان و لرستان خاطرنشان کرد: متهم به انضمام پرونده متشکله برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی استان شد.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com