کد خبر ۳۹۱۶۹ انتشار : ۵ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۵۰
عضو شورای شهر قم:

سرمایه عمرانی شهر نباید برای امور دیگر هزینه شود

عضو شورای شهر قم در خصوص بحث کمک 400 میلیونی شهرداری به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: یکبار در سال‌های گذشته برای صبا این کار شد و ما حرفی نزدیم ولی اینکه از سرمایه عمرانی شهر برای این کارها هزینه شود درست نیست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ،وحید شایسته نیک شنبه شب در دویست و یازدهمین جلسه شورای اسلامی شهر قم که به ریاست ولی‌الله بیاتی در سالن جلسات ساختمان شهید باکری برگزار شد، در خصوص بحث کاهش ضریب جرائم ماده 100 گفت: مراجعات مردمی در این بخش به شورا بسیار زیاد شده و تاثیرات منفی در توجیه ساخت و ساز دارد.

وی با تاکید بر اینکه قرار بر این بود که وقتی جرائم سنگین می‌گذاریم باید ضوابط را تعدیل کنیم گفت: با این حال هنوز ضوابط اصلاح نشده و کسی که ساخت و ساز می‌کند در صورتی که همسایه او هم به همین شکل ساخته این تخلف را موجه می‌داند و این شرایط را باید جدا کرد از مواردی که زیاده‌طلبی می‌کنند.

عضو شورای شهر قم با تاکید بر ضرورت پیشگیری از تخلفات ساختمانی تصریح کرد: سیاست شهرداری بیشتر بر پیشگیری از تخلفات باشد تا اینکه سازندگان را نقره داغ کنیم.

شایسته نیک نیز در خصوص بحث کمک 400 میلیونی شهرداری به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: یکبار در سال‌های گذشته برای صبا این کار شد و ما حرفی نزدیم ولی اینکه از سرمایه عمرانی شهر برای این کارها هزینه شود درست نیست.

وی با تاکید بر اینکه وضع عمران شهر از نظر اعتبارات دولتی افتضاح است تصریح کرد: از استان هیچ پولی هزینه نمی‌شود شهرداری بسیاری از توان خود را به کار گرفته ولی حداقل اعتباری که برای شهر قم هست چرا باید به دستگاه‌های دیگر داده شود.

منبع: فارس

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com