کد خبر ۳۹۱۹۶ انتشار : ۹ دی ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۵۴
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم خبر داد

احیای ۴۵۰ هکتار زمین با اجرای طرح پل پردیسان

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم گفت: در صورت تصویب اجرای طرح پل پردیسان ۴۵۰ هکتار از اراضی این منطقه احیا می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ،محسن بهشتی ظهر امروز در جلسه شواری مسکن استان که در سالن امام جواد (ع) استانداری قم برگزار شد، به زمین‌های تجاری منطقه پردیسان اشاره کرد و اظهار داشت: توافقی سال 89  وزارت راه و شهرسازی با شهرداری بوده که 10 درصد نقد و مابقی به‌صورت تقسیط 5 ساله انجام شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم  با اشاره به اختلاف‌های موجود بر روی قیمت این زمین‌ها گفت: دستور وزیر بوده که بازپرداخت قیمت این زمین‌ها 5 سال افزایش‌یافته و تغییری در ضوابط داشته باشیم و به‌صورت نقد و اقساط باشد.

وی بابیان اینکه یکی از زیرساخت‌های منطقه پردیسان بحث تجاری است، بیان کرد: زمین‌هایی که در راستای پردیسان داشتیم زمین دولتی و با قیمت روز است در صورتی که مردم و خریداران استقبال کنند می توانیم خدمات تجاری، آموزشی و درمانی در این منطقه داشته باشیم.

بهشتی گفت: طرحی وجود دارد که پل پردیسان مستقیم به جاده اراک متصل شود خوشبختانه با اجرای این طرح اراضی  منطقه پردیسان احیا می‌شود در صورت تصویب این طرح پل پردیسان سه کیلومتر طول خواهد داشت.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم افزود: با انجام این پروژه 450 هکتار زمین در این منطقه احیاء می‌شود.

منبع: تسنیم

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com