کد خبر ۳۹۲۶۳ انتشار : ۱۴ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۲۸
با شکست در هفته پایانی لیگ آزادگان

فاتحان‌پاس قم از صعود بازماندند

نماینده فوتبال استان قم آخرین مسابقه خود در مرحله مقدماتی رقابت‌های لیگ فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان را به تیم کاوه شهرداری ورامین باخت و از صعود بازماند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ،فوتبالیست‌های تیم فاتحان پاس قم در هفته پایانی رقابت‌های این فصل لیگ آزادگان برابر تیم فوتبال کاوه شهرداری ورامین با انگیزه حفظ سهمیه فوتبال قم در این سطح از مسابقات باشگاه‌های کشور به میدان رفتند اما در انجام ماموریت خود موفق نبودند.

نماینده فوتبال استان قم بعد از اینکه در آخرین دیداری خانگی خود از مرحله گروهی مسابقات این فصل فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان موفق به شکست تیم بالای جدولی عمران شهرداری ساری شد، در مکان ششم جدول رده‌بندی گروه دوم جای گرفت و امیدوار بود که با غلبه بر نماینده ورامین با حضور در جمع چهار تیم بالای جدول به کار خود پایان بدهد اما این اتفاق رخ نداد.

تیم فوتبال فاتحان‌‌پاس قم در دوازدهمین هفته رقابت‌های مرحله گروهی لیگ فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان پذیرای تیم بالای جدولی عمران شهرداری ساری بود و توانست حریف خود را در حضور قمی‌های علاقمند به فوتبال شکست داده و با روحیه‌ای مناسب به مصاف نماینده ورامین برود.

با انجام بازی‌های هفته سیزدهم و پایانی لیگ آزادگان، دیدارهای مرحله گروهی مسابقات این فصل رسما به پایان رسید و در حالی که سرنوشت همه گروه‌های مقدماتی مشخص شد اما در بین‌ تیم‌های صعود کننده از گروه دوم مقدماتی خبری از نماینده فوتبال استان قم نیست.

هر چند برد هفته دوازدهم برابر تیم دوم جدول رده‌بندی یعنی عمران شهرداری ساری برای نماینده فوتبال قم ارزشمند بود اما هیچ تاثیری در صعود تیم فاتحان پاس قم نداشت و این تیم حتی بعد از این برد، چنانچه در آخرین بازی این فصل برابر تیم کاوه شهرداری ورامین برنده می‌شد اما صعود نمی‌کرد که همین اتفاق نیز رخ داد.

پیروزی با ارزشی که تیم فوتبال فاتحان‌‌پاس قم در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته دوازدهم فصل جاری لیگ آزادگان برابر تیم عمران شهرداری سارا کسب کرد، تنها موقعیت این تیم را برای حضور در مرحله مقدماتی فصل آینده بازی‌های این رده از لیگ ایران یعنی دسته سوم کشور بیشتر کرد و پاسی‌ها مصمم به عبور از سد نماینده ورامین بودند که در لیگ آزادگان سال آینده باقی بمانند اما این مهم نیز برای نماینده قم انجام نشد.

نماینده فوتبال قم در دیدار هفته پایانی مرحله گروهی با تمام توان خود به میدان رفت تا حضور در فصل آینده این بازی‌ها را مسجل کند، اما با در هر نیمه جدال با کاوه شهرداری ورامین یک گل خورد و با باخت دو بر صفر از این بازی خارج شد تا نتواند بین چهار تیم برتر گروه دوم لیگ آزادگان قرار بگیرد و امتیاز فوتبال قم در این رده از مسابقات باشگاهی فوتبال ایران از دست برود.

نماینده فوتبال استان قم که در بازی‌های این فصل تعداد 11 بازی با حریفان خود برگزار کرد و چهار برد، دو تساوی، پنج باخت، 11 گل زده، 13 گل خورده و 14 امتیاز در کارنامه این تیم به ثبت رسید و پرونده حضور شاگردان اردلان آشتیانی در این فصل بسته شد، در حالی که در گروه دوم از مرحله مقدماتی مسابقات این فصل لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان 12 تیم حضور داشتند.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com