کد خبر ۳۴۲۸۳ انتشار : ۳ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۴۲
در گروه دوم مقدماتی

رقبای وحدت قم در لیگ آزادگان مشخص شدند

حریفان تیم فوتبال وحدت قم در مرحله دوم مسابقات فصل جاری لیگ فوتبال قهرمانی باشگاه‌های کشور جام آزادگان مشخص شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم نا)، وحدت تیمی است که سال قبل نماینده قم در رقابت مدعیان صعود به لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان بود و با ترکیبی از بازیکنان و کادر فنی بومی کار خود را برای کسب مجوز صعود به دسته بالاتر آغاز کرد.

این تیم در شروع کار خود نتایج بسیار خوبی گرفت و در حالی که علی میرمهدی از پیشکسوتان فوتبال قم هدایت این تیم را بر عهده داشت توانست با عملکردی قابل قبول حتی صدرنشین رقابت‌ مدعیان صعود به لیگ دسته اول جام آزادگان شود اما در ادامه راه، این روند تداوم نداشت.

بعد از سپری شدن تنها چهار هفته به ناگاه علی میرمهدی سرمربی این تیم از کار برکنار شد و روند تغییرات در کادر فنی تا پایان لیگ با چند جابجایی دیگر نیز همراه بود، ضمن اینکه در میانه راه بازیکنان کلیدی این تیم که بیشتر مهره‌های بومی بودند به بهانه‌های مختلف از این تیم جدا شدند.

این وضعیت موجب شد تا تیم وحدت قم در میانه راه رقابت‌های فصل قبل مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان روندی نزولی را در پیش بگیرد،‌ روندی که این تیم را آرام آرام از صدر جدول جدا کرد و به جمع تیم‌های قعرنشین فرستاد.

ماجراهای زیادی بر نماینده فوتبال قم گذشت تا این تیم مسیر نزول و در نهایت سقوط به لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های کشور را در پیش بگیرد، اتفاقی که برای هیچ یک از علاقمندان به فوتبال در قم خوشایند نبود و با تحلیل‌های مختلف از سوی اهالی فوتبال قم، صدها مقصر برای این اتفاق شناسایی شد اما هیچ یک از این مقصرها، تقصیری بر گردن نگرفتند.

وحدت قم در گروه دوم به دنبال صعود به دسته بالاتر
در نهایت تیم وحدت قم که به سختی با تلاش‌های هیئت فوتبال قم و با هزاران دردسر و مشکل نماینده این استان در لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان شده بود به لیگ دسته سوم سقوط کرد تا باز هم عدم وحدت و همدلی در فوتبال قم موجب یک ناکامی دیگر برای این رشته ورزشی شود.

بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون فوتبال، تیم‌هایی که از فصل قبل رقابت‌های لیگ دسته دوم جام آزادگان به لیگ دسته سوم سقوط کردند، امسال از مرحله دوم لیگ دسته سوم به جمع تیم‌های دیگر اضافه می‌شوند و این اتفاق برای تیم فوتبال وحدت قم نیز رخ داده است.

بر اساس قرعه‌کشی انجام شده برای برگزاری دیدارهای مرحله دوم لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان تیم وحدت قم که البته هنوز در فدراسیون فوتبال با نام آذرخودرو شناخته می‌شود، در گروه دوم مرحله دوم لیگ امسال قرار گرفته است.

مرحله دوم لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های کشور در سه گروه 10 تیمی به انجام می‌رسد و تیم وحدت قم در گروه دوم با تیم‌های شهرداری اراک، ‌شهرداری همدان، استقلال جنوب تهران، کاوه پارسا ورامین، ایرانداد تهران، امید حسن‌آباد، استانداری کرمانشاه، صفاهان اصفهان، شهدای شهرکرد و افرا درب تبریز همگروه شده است.

 

منبع: فارس

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com