کد خبر ۳۹۳۳۱ انتشار : ۲۰ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۱۶
مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران:

آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در خط امام راحل و علاقمند به ولایت و رهبری بود

مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران با صدور پیامی درگذشت رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام را تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ،در پیام تسلیت مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران آمده است: ارتحال عالم مجاهد و انقلابی یار دیرین بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام راحل و همراه صمیمی ولی‌امر مسلمین حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای، مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی (ره) موجب تألم شد.

در این پیام تصریح شده است: آن فقید سفر کرده بیش از نیم قرن در مبارزات سیاسی و انقلابی حضور فعال داشت و بارها متحمل زندان و شکنجه شد.

در این پیام اضافه شده است: خطبه‌ها و تحلیل‌های روشنگرانه آن مرحوم نشان دهنده این بود که همواره در خط امام راحل و علاقمند به ولایت و رهبری بود. تحمل سال‌ها شکنجه و تبعید در زمان ستمشاهی و مدیریت آن مرحوم در مناصب مهم و کلیدی نظام مقدس اسلامی از اول انقلاب تا زمان رحلت ایشان، بیانگر درایت و سیاستمداری و انقلابی بودن او بود.

در این پیام خاطرنشان شده است: امروز انقلاب یکی از فعال‌ترین نیروهای خود را از دست داده و ملت شریف و انقلابی ایران در فقدان از دست دادن آن مرحوم عزادار شده‌اند. مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران ارتحال فرزند بزرگ انقلاب را به محضر حضرت ولی عصر(عج)، مقام معظم رهبری، مراجع عظام تقلید، بیت آن مرحوم و ملت شریف ایران تسلیت عرض می‌کند.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com