کد خبر ۳۹۳۵۴ انتشار : ۲۲ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۵۳
آیت‌الله نوری همدانی:

آیت‌الله هاشمی رفسنجانی تا پایان عمر پاسدار انقلاب بود

یکی از مراجع تقلید ضمن قدردانی از حضور گسترده مردم در تشییع و خاکسپاری آیت‌الله هاشمی رفسنجانی گفت: ایشان تا آخرین لحظات عمر برای پاسداری و تثبیت این انقلاب زحمات فراوانی کشید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ،آیت‌الله حسین نوری همدانی پیش از ظهر امروز در درس خارج فقه و اصول خود که در شبستان مسجد اعظم برگزار شد، ضمن قدردانی از حضور گسترده و باشکوه مردم در مراسم تشییع و خاکسپاری آیت‌الله هاشمی رفسنجانی اظهار کرد: این حضور گسترده نشانه وفاداری به انقلاب، نظام، رهبری و آرمان‌های نظام اسلامی است.

وی با تبیین دلایل این حضور گسترده در تشییع و خاکسپاری رئیس مجمع تشخیص مصحلت نظام تصریح کرد: مردم ایران از دیرباز قدردان خدمات دلسوزان و تلاشگران نظام بودند و روز گذشته نیز با حضور پرشکوه در این مراسم‌ از خدمات ارزنده آن مجاهد تجلیل کردند.

این مرجع تقلید در بخش دیگری از سخنان خویش به مجاهدت‌ها و خدمات فراوان آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در پیشبرد اهداف انقلاب و نهضت امام خمینی(ره) اشاره کرد و گفت: خدمات آن عالم مجاهد بر کسی پوشیده نیست و مردم نیز این خدمات را ارج نهادند.

آیت‌الله نوری همدانی اضافه کرد: حضور گسترده مردم در تشییع و خاکسپاری آیت‌الله هاشمی رفسنجانی به دلیل این بود که مردم شاهد بودند آن مرحوم تا آخرین لحظات عمر برای پاسداری و تثبیت این انقلاب زحمات فراوانی کشید و به این شکل قدردانی خود را نشان دادند.

وی با بیان اینکه اگر فردی انقلابی باشد و انقلابی بماند به طور قطع مردم از او تجلیل و تکریم می‌کنند، تصریح کرد: ما وظیفه داریم همواره برای حفظ و تقویت این انقلاب و نظام تلاش کنیم.

این مرجع تقلید در بخش پایانی سخنانش به تاکید رهبر معظم انقلاب در ارتباط با انقلابی ماندن دستگاه‌ها و نهادهای گوناگون و در رأس آنها حوزه‌های علمیه اشاره و خاطرنشان کرد: تمامی مردم و مسوولان کشور باید نسبت به حفظ نظام و انقلاب کوشا باشند، زیرا این انقلاب زمینه‌ساز قیام حضرت مهدی(عج) است و باید پرچم انقلاب به دست مبارک ایشان برسد.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com