کد خبر ۳۹۴۰۸ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۲۹
مديركل نظارت بر امور عمراني و ساختماني شهرداري قم خبر داد

پيشرفت 76 درصدي تونل غدير/بهره برداری تا پایان سال

مديركل نظارت بر امور عمراني و ساختماني شهرداري قم گفت: در مجموع پيشرفت فيزيكي تونل غدیر ۷۶ درصد است و در نظر داریم براي رفاه حال زائران و مجاوران اين پروژه تا پيش از فرا رسيدن سال جديد به بهره‌برداري برسد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، عباس حلوایی‌زاده با اشاره به میزان پیشرفت پروژه تونل غدیر اظهار کرد: تونل غدیر حدفاصل خیابان طالقانی تا بلوار معلم است و احداث رمپ و لوپ موجود بهره‌برداری از ادامه تونل غدیر حد فاصل خیابان انقلاب تا معلم را مهیا می‌کند.

وی خاطرنشان کرد:‌ احداث این پروژه بین شهرداری قم به عنوان کارفرما و شرکت توان راه ارجان با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان منعقد شده است.

مدیرکل نظارت بر امور عمرانی و ساختمانی شهرداری قم با بیان اینکه مدت اجرای پروژه چهار ماه است، گفت: اکنون قسمت تابلیه لوپ حدود ۹۵ درصد، عملیات خاکبرداری داخل لوپ حدود ۶۰ درصد و عملیات تکمیلی برای دیواره‌سازی و بخشی از زیرسازی حدود ۱۰ درصد انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد:‌ تاکنون در مجموع پیشرفت فیزیکی پروژه ۷۶ درصد است و در نظر است برای رفاه حال شهروندان، زائران و مجاوران شهر کریمه اهل بیت(س) این پروژه تا پیش از فرارسیدن سال جدید به بهره‌برداری برسد.

حلوایی‌زاده عنوان کرد: با تکمیل این پروژه بخشی از پارکینگ‌های احداث شده در تونل غدیر به بهره‌برداری خواهد رسید و به ظرفیت پارکینگ شبستان اضافه می‌شود.

وی یادآور شد: با تلاش شهرداری منطقه هفت کل پلاک‌های مسیر به فراخور پیشرفت فیزیکی پروژه آزادسازی شده و به پیمانکار تحویل شد و اکنون هیچ گونه معارضاتی در این پروژه وجود ندارد.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com