کد خبر ۳۹۴۲۴ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۴۵
رئيس پليس آگاهي استان قم خبر داد

دستگيري مأمور قلابي صندوق صدقات

رئيس پليس آگاهي استان قم از دستگيري سارق صندوق صدقات مشترکين کميته امداد در قم خبر داد و گفت: متهم با مراجعه به درب منازل و جعل عنوان مامور کميته امداد به مشترکين در قبال وجه دريافتي رسيد جعلي ارائه مي‌داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از پایگاه خبری پلیس، احمد کرمی اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه فردی با حضور به درب منازل مردم و معرفی خود به عنوان مامور کمیته امداد از مشترکین وجه دریافت کرده و رسید ارائه می‌کند بنابراین بررسی موضوع در دستور کار مأموران آگاهی استان قم قرار گرفت.

وی گفت: در ادامه کارآگاهان به محل‌های سرقت اعزام و از طریق تصاویر به دست آمده موتورسیکلت سارق را شناسایی کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان قم افزود:سپس با استعلام از بانک‌های اطلاعاتی ابتدا مالک موتورسیکلت شناسایی و پس از اظهار بی‌اطلاعی یکی از فرزندان وی که معتاد، سارق سابقه‌دار و نقش وی در سرقت‌ها متصور بود، با دستور قضائی به پلیس آگاهی استان احضار شد.

کرمی اضافه کرد: وی پس از حضور تصاویر به دست آمده را مربوط به دایی خود دانست که در زمان سرقت موتورسیکلت در اختیار آن بوده است.

وی افزود: سپس در عملیاتی متهم دستگیر و در برابر ادله و مدارک به‌دست آمده لب به اعتراف گشود و بیان کرد با جعل رسید وجه صندوق صدقات منزل خود، به درب منازل یکی از مناطق بالا شهر قم مراجعه کرده و با معرفی خود به عنوان مامور کمیته امداد و سوء‌استفاده از کارت جعلی اقدام به تخلیه 10 فقره صندوق صدقات مشترکین کرده است.

رئیس پلیس آگاهی استان قم افزود: در نهایت نامبرده برای انجام سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی استان شد.

برچسب ها : خبرقم صدقه
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com