کد خبر ۳۹۴۳۱ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۴۴
عضو مجلس خبرگان رهبری:

پرهیز از حاشیه‌سازی‌ها گام اصلی در مسیر تحقق اقتصاد مقاومتی است

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: اموفقیت در مسئله اقتصاد مقاومتی موفق از مسیر پرهیز از حاشیه‌سازی‌ها می‌گذرد، امیدواریم در فرصت باقی‌مانده همتی شود تا قدمی برداریم که آثارش در زندگی مردم لمس و آشکار شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ،آیت‌الله سیداحمد حسینی خراسانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قم اظهار داشت: از زمان نام‌گذاری سال اقتصاد مقاومتی تا به الان مباحث جالب فراوانی در همایش‌ها، میزگردها، مقاله‌ها و سخنرانی‌های خوبی از سوی شخصیت‌های اجرایی، مدیریتی و دولتی مطرح شده است.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری در رأس همه‌کسانی قرار دارد که درباره ضرورت و اهمیت مسئله اقتصاد مقاومتی به بهترین شکل ممکن بحث کردند، افزود: مقام معظم رهبری در دیدار اخیر 19 دی با علمای قم مجدداً تکرار و تاکید کردند که راه حل اساسی مشکل کشور و راه صحیح برون رفت از معضل اجتماعی رکود مراکز صنعتی اقتصادی، اقتصاد مقاومتی است.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: همان‌طور که پیش‌بینی آن مشکل نبود که سال 95 هم علی‌رغم میل باطنی ما به سرنوشت سال‌های قبل دچار شود، مقام معظم رهبری در کنار اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل را هم آورده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: اقتصاد مقاومتی باید با روی کرد و تکیه بر استعدادهای داخلی و تولید ملی باشد که متأسفانه در این زمینه جدی عمل نکردیم.

عضو مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: اگر می‌خواهیم در مسئله اقتصاد مقاومتی موفق عمل کنیم باید از حاشیه‌سازی‌ها بپرهیزیم، امیدواریم در فرصت باقی‌مانده همتی شود تا قدمی برداریم که آثارش در زندگی مردم لمس و آشکار شود.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com