کد خبر ۳۹۴۵۱ انتشار : ۲ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۱۹
آیت‌الله حائری شیرازی:

طلاب از ساده‌زیستی آیت‌الله انصاری شیرازی الگوبرداری کنند

استاد برجسته حوزه درک جامع مفاهیم دینی را یکی از ویژگی‌های آیت‌الله انصاری شیرازی برشمرد و گفت: طلاب باید از ساده‌زیستی آیت‌الله انصاری شیرازی الگوبرداری کنند تا بتوانند در عرصه‌های مختلف به موفقیت مورد نظر برسند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ،آیت‌الله محی‌الدین‌حائری شیرازی امشب در مراسم بزرگداشت آیت‌الله شیخ یحیی انصاری‌شیرازی از اساتید برجسته حوزه علمیه قم که در مسجد اعظم برگزار شد، از این شخصیت به عنوان عارفی زاهد نام برد و اظهار کرد: اجداد آیت‌الله انصاری شیرازی در خدمت به مردم از هیچ اقدامی دریغ نمی‌کردند.

وی به تلاش‌های آیت‌الله انصاری شیرازی در راستای نشر مکتب اهل بیت(ع) اشاره کرد و افزود: این شخصیت در راستای مقابله با بهائیت اقدامات بسیاری را انجام داده است.

این استاد برجسته حوزه با بیان اینکه دستاوردهای آیت‌الله انصاری شیرازی برای نسل‌های آینده ماندگار شده است، تصریح کرد: این عالم دینی پاک، متواضع، با استعداد و محبت بود و نسبت به مرحوم علامه طباطبایی و امام خمینی(ره) عنایت خاصی داشت.

وی با تاکید بر اینکه آیت‌الله انصاری شیرازی در ارتباط با امام خمینی(ره) حق شاگردی را ادا کرده است، عنوان کرد: این عالم دینی به عنوان یکی از اساتید اخلاق در میان مردم جایگاه خاصی داشت و بدون ادعا شاگردان بسیاری را در مسیر انقلاب تربیت کرد.

حائری شیرازی درک جامع مفاهیم دینی را یکی از ویژگی‌های آیت‌الله انصاری شیرازی برشمرد و ادامه داد: طلاب باید از ساده‌زیستی آیت‌الله انصاری شیرازی الگوبرداری کنند تا بتوانند در عرصه‌های مختلف به موفقیت مورد نظر برسند.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com